نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1693
-
الف
+

«لایه های دروغ» فلمی متفاوت در جشنواره فجر ایران+تصاویر

در این گزارش با «لایه‌های دروغ» یکی از فلم های بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ایران آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، چهلمین دوره جشنواره ملی فیلم فجر، مهمترین جشنواره سینمایی ایران و منطقه، طبق رویه همه ساله از 12 تا 22 دلو (بهمن) سال روان در تهران برگزار خواهد شد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ و دیگر آثار در دو بخش فرهنگی و رقابتی در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

براین اساس، قصد داریم در سلسله گزارش هایی به معرفی آثار سینمایی راه یافته به بخش سیمرغ چهلمین دور برگزاری این جشنواره معتبر سینمایی بپردازیم.

در ادامه مطلب شما را با فلم «لایه های دروغ» یکی از فلم های مهم ترین بخش جشنواره فیلم فجر آشنا می کنیم.

فلم سینمایی «لایه‌های دروغ»به کارگردانی «رامین سهراب» و تهیه‌کنندگی «محسن صرافی» و «رامین سهراب»، اولین فلم اکشن مشترک ایران و فنلاند است که ساخت آن در سال 2017 آغاز شد.

لایه های دروغ

این فلم با نویسندگی «رامین سهراب» و «امیرحسین ماکویی»، Sami Laulajaine و Christopher Larsen بعد از چند سال ساخت، برای اولین بار در چهلمین دوره از جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته می شود.

داستان: این فلم درباره یک آتش‌ نشان سابق است که پس از یک غیبت ده ساله به کشور خود ایران باز می گردد فقط به این منظور که پول های پس اندازه شده توسط دشمن دیرینه اش را سرقت کند ولی او اکنون که آمده فقط به انتقام فکر می کند.

بازیگران: «رامین سهراب»، «نادر فلاح»، «آرمان درویش»، «روشنک گرامی»، «مجید سعیدی»، «میلاد میرزایی»، «کامران تفتی»، «ارسلان قاسمی»، «فرشاد اسدالله پور»، «آنتی رینی»، «سونیا فارلینگ»، «آنو سینی سالو»، «پپه کارای» از جمله بازیگران این این فلم هستند.

«رامین سهراب» کارگردان،نویسنده و بازیگر این فلم متولد ایران و فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری سینما از آکادمی «استلا آدلر» در لس‌آنجلس است.

لایه های دروغ

آخرین فلم او در سال 2017 با نام «ویولن» موفق به کسب جایزه استعداد برتر در جشنواره Action On Film در لاس‌وگاس و جایزه بهترین اکشن و بهترین فلم کوتاه را از جشنواره Fantasticfest شد. 

 «روشنک گرامی» بازیگر ایرانی متولد ۳۱ سنبله (شهریور) سال ۱۳۶۲ در تهران است.

لایه های دروغ

بانو گرامی از رشته کارگردانی تیاتر دانشگاه آزاد فارغ شده و همچنان دارای مدرک لیسانس انجینیری ساختمانی می باشد؛ او در کنار بازیگری در نوازندگی نیز بسیار مهارت دارد. 

وی برای اولین بار با نقش آفرینی در سریال «فاصله ها» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» در سال 1389 در قاب تلویزیون حضور پیدا کرد.

بانو گرامی در سریال های «گمشدگان»، «جنایت و مکافات» و فلم های «ملبورن»، «هلن»، «خانه دیگری»، «یک کیلو و بیست و یک گرم»، «یک کامیون غروب» و «لب خط» بازی کرده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«علف زار»؛ داستانی واقعی درباره رازهای یک دوسیه جنایی

فلم «ضد»؛ روایت یک عشق در دل حوادث سیاسی

«صورت فلکی»؛ روایتگر تشویش‌های یک زن

فلم سینمایی «شهرک» اثری خانوادگی با رویکردهای اجتماعی

«دسته دختران»؛ راوی مقاومت و ایثار زنان در روزهای پرتلاطم جنگ

«شادروان» روایت قصه‌ای اجتماعی و دغدغه‌مند

شب طلایی؛ بحران یک خانواده در دوران کرونا

فلم سینمایی «خائن کشی»؛ داستان رفاقت و مردمداری

«هادی محقق» با فلم «دِرب» راهی جشنواره فجر ایران شد

ساخت «سرزمين آبي» محصول مشترک سينماي ايران و اروپا

«بی مادر»؛ روایت‌گر داستان متفاوتی در ژانر اجتماعی‌

«هومن سیدی» با فلم «بی رویا» به جشنواره فیلم فجر می رود

روزمرگی های یک دامپزشک در «برف آخر»

اسامی 22 فلم راه یافته به بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر ایران

روایتی متفاوت از جنگ در «2888»

روایت غربت هنرمندان در فلم «بدون قرار قبلی»

 

نظر شما
ارسال نظر