نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3488
-
الف
+

«محمد اصفهانی» برای «مرد نقره‌ای» خواند+ویدیو

نماهنگ فلم سینمایی «مرد نقره‌ای» به کارگردانی «محمد حسین لطیفی» با صدای «محمد اصفهانی» رونمایی شد.

به گزارش آی فیلم 2، مراسم افتتاحیه اکران عمومی فلم سینمایی «مرد نقره‌ای»، شامگاه جمعه (۱۷ دی‌ماه) با حضور کارگردان و عوامل فلم و هنرمندان اصلی آن، در پردیس سینمایی آزادی برگزار و «مرد نقره‌ای» برای نخستین بار اکران عمومی شد.

در این مراسم، «محمد حسین لطیفی» کارگردان و «پیمان عباسی» نویسنده فلم، به همراه «مهدی سلطانی»، «ایرج نوذری» و «نادر سلیمانی» هنرمندان اصلی «مرد نقره‌ای» و بازیگران نوجوان آن حضور داشتند.

فلم سینمایی «مرد نقره‌ای» که با موضوع عزت و هویت ایرانی و قداست بیرق ملی در ایران و ترکیه تولید شده، از چهارشنبه ۲۲  جدی (دی ماه)، در سینماهای تهران و شهرستان‌ها اکران می‌شود.

همزمان با آغاز اکران عمومی «مرد نقره‌ای»، از نماهنگ این فلم سینمایی با صدای «محمد اصفهانی» و آهنگسازی «بابک زرین» و هنرمندی «مهدی سلطانی» و «محمد حسین لطیفی» و همچنین از پوستر فلم که توسط «محمد تقی پور» طراحی شده است، رونمایی شد.

گفتنی است «مهدی سلطانی»، «بهاره کیان افشار»، «ایرج نوذری»، «نادر سلیمانی» و «بهنوش بختیاری» از جمله هنرمندان حاضر در این فلم سینمایی هستند.

«شیدا ترزی اوغلو»، «ادیپ توت‌ آل»، «مصطفی یاباش»، «آلینا آل»، «زینب کالع» و «عارف گونگور» بازیگران ترکیه‌ای این پروژه سینمایی هستند که به ایفای نقش در فلم جدید لطیفی می‌پردازند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«محمد اصفهانی» خواننده تیتراژ فلم «مرد نقره ای» شد+تیزر

«مرد نقره ای» در مسیر جشنواره فلم فجر 98

م ا 

نظر شما
ارسال نظر