نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3828
-
الف
+

نشر فلم سینمایی «اروند» و سریال «قصه های تبیان» از شبکه آی فیلم 2

فلم سینمایی «اروند» و سریال «قصه های تبیان» از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهند شد.

به گزارش آی فیلم 2، همزمان با فرا رسیدن سالروز عروج ملکوتی دختر گرامی پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) سریال های طنز «بچه ها نگاه می کنند» و «پایتخت 5» روز های چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 15 و 16 جدی (دی) از این شبکه نشر نمی شود.

برا اساس این گزارش فلم سینمایی «اروند» روز چهارشنبه 15 جدی(دی) ساعت 19:00 به وقت تهران، ساعت 20:00 به وقت کابل و ساعت 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

اروند فلم «اروند» در سال ۱۳۹۴ تولید شده است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است: یونس  معلول جنگی (جانباز) اعصاب و روان، حالا بیست و هفت سال پس از پایان جنگ عراق علیه ایران هنوز هم با خاطره هم رزمانش روزگار می‌گذراند. همراه شدن او با یک گروه تفحص اتفاقات تازه‌ای را در این جریان سیال ذهن وارد می‌کند.

در این فلم «سعید آقاخانی»، «طناز طباطبایی»، «پانته آ پناهی ها»، «مهرداد صدیقیان»، «امید روحانی»، «حسین سلیمانی»، «کاظم سیاحی» و «علی شادمان» نقش آفرینی می کنند.

اروند

گفتنی است همچنین روز های چهارشنبه و پنجشنبه مصادف با 15 و 16 جدی (دی)سریال «قصه های تبیان» در دو قسمت به جای سریال در حال نشر «بچه ها نگاه می کنند» ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین