نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1647
-
الف
+

بهروز افخمی: بسیاری از فلم های جشنواره فجر چالش برانگیز است

«بهروز افخمی» از چالش برانگیز بودن فلم های راه یافته به جشنواره فجر 1400 خبر داد.

به گزارش آی فیلم 2، «بهروز افخمی» عضو هیئت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با چهلمین دور برگزاری این جشنواره صحبت کرد.

وی با اشاره به متنوع بودن فلم های راه یافته به این دور از جشنواره گفت: فلم های خوب در سال روان زیاد بود و ما نه تنها ۲۲ فلم خوب انتخاب کردیم بلکه مجبور شدیم تعدادی از فلم های خوب را کنار بگذاریم.

عضو هیئت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر ایران اظهار داشت: خیلی از فلم های جشنواره امسال چالش برانگیز است.

افخمی افزود: سطح بازیگران و فلمبرداری و تخنیکی (فنی) فلم ها خیلی خوب و بالاست.

چهلمین جشنواره فلم فجر ایران از 12 تا 22 دلو (بهمن» سال روان در تهران برگزار خواهد شد.

جشنواره فیلم فجر مهمترین رویداد سینمایی ایران و منطقه است که از سال ۱۳۶۱ خورشیدی تاکنون معمولا همه ساله در میانه ماه دلو / بهمن در تهران برگزار می‌گردد. تاکنون ۳9 دوره از این جشنواره برگزار شده‌ که آخرین آن در سال ۱۳۹9 بود.

همه ساله فلم سازان برتر ایران، تلاش می کنند آثار خود را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده نمایند زیرا حضور و رقابت در این جشنواره در سرنوشت فلم هایشان تاثیر به سزایی دارد. 

تجربه های سینمایی نشان داده فلم هایی که توانسته اند توجهات منتقدان و مردم را در جشنواره فیلم فجر به خود معطوف کنند، موفقیت بی نظیری در اکران و فروش خواهند داشت.

به بیان دیگر این جشنواره، مجالی برای رقابت حرفوی بین سینماگران ایران است و تبعا باعث شده سینمای ایران همواره در تولید آثار فاخر در جهان پیشگام باشد.

نظر شما
ارسال نظر