نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3837
-
الف
+

محبوب ترین خواننده های پاپ ایران را بشناسید

طبق یک نظرسنجی یک برنامه رادیویی، «محسن چاوشی» به عنوان محبوب‌ترین خواننده پاپ ایران در ۱۰ سال اخیر انتخاب شد.

به گزارش آی فیلم 2، در نظرسنجی یک برنامه رادیویی، محبوب‌ترین آوازخوان های پاپ ایران در 10 سال اخیر معرفی شدند.

در برنامه «ترین‌ها» آوازخوان هایی چون «رضا بهرام»، «بابک جهانبخش»، «محمد علیزاده»، «احسان خواجه امیری»، «روزبه بمانی»، «رضا صادقی»، «محسن چاوشی»، «فریدون آسرایی»، «گرشا رضایی»، «سیروان خسروی»، «سینا حجازی» و «امیدحاجیلی» در لیست محبوب‌ترین آوازخوان های پاپ 10 سال اخیر ایران قرار گرفتند.

در جریان این نظرسنجی که حاصل کارشناسی داوران برنامه، پیامک‌های ارسال مخاطبان در طول برنامه و نظرسنجی صورت گرفته در صفحه مجازی برنامه بود، «محسن چاوشی» به عنوان محبوب‌ترین آوازخوان پاپ در یک دهه اخیر معرفی شد و «احسان خواجه امیری» رتبه دوم این رقابت را کسب کرد و جایگاه سوم نیز به «بابک جهانبخش» تعلق گرفت.

«محسن چاوشی» با نام کامل «محسن چاوشی حسینی زاده» ۸ اسد(مرداد) ۱۳۵۸ هجری خورشیدی در خرمشهر، آوازخوان، ترانه‌سرا، کمپوزر، تهیه‌کننده موسیقی و تنظیم‌کننده در سبک‌های پاپ و راک، اهل ایران است.

محسن چاوشی پس از تحصیل و کسب بکلوریای حسابداری و اتمام دوره عسکری، فعالیت حرفوی خود را در زمینه موسیقی در سال ۱۳۸۲ با آلبوم «نفرین» آغاز کرد و پس از اخذ جواز در سال ۱۳۸۷ آلبوم «یه شاخه نیلوفر» را منتشر کرد. از وی تاکنون بیش از ۲۰۰ قطعه موسیقی شنیده شده‌است، که شامل ۱۱ آلبوم و نیز چندین تک‌آهنگ است.

آقای چاوشی تیتراژ سریال هایی چون «بانوی عمارت»، «سایه بان»، «دلدار» و «شهرزاد» را نیز خوانده است.

وی تاکنون جوایز مختلفی از جشنواره های مختلف کسب نموده که جایزه بهترین دستاورد ویژه هنری برای پارچه «مریض حالی» از پنجمین دوره جشنواره جام جم برای تیتراژ سریال «سایه بان» از جمله آنها بوده است.

بیشتر بخوانید:

«محسن چاوشی» جوان افغانستانی را از مرگ نجات داد/ چو زندان بشکستید همه شاه و امیرید

باهم بشنویم؛ آهنگ «دل خون» با صدای «محسن چاوشی» به مناسبت اربعین حسینی

با هم بشنویم؛ آهنگ «ماهی کنار رود» با صدای «محسن چاوشی»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین