نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2249
-
الف
+

امروز در «دست بالای دست» می بینید؛ نجات داکتر«مجلسی» و خواستگاری «سعید» از «مینا»

در این گزارش خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «دست بالای دست» را مشاهده می کنید.

در قسمت های قبلی سریال «دست بالای دست» مشاهده کردید؛ «سیامک» و «سعید سلطانی» برادر هستند که از وضعیت معاش خوبی برخودار نیستند، «سیامک» از طریق کلاهبرداری با «نوشین» که از خانواده ای پولدار است ازدواج می کند اما «سعید» که پسری خجالتی و وظیفه شناس است برای داکتر «مجلسی» کار می کند و به مرور به دختر وی «مینا» علاقه مند می شود.

امروز در قسمت آخر سریال «دست بالای دست» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «نوشین» پس از ورشکستگی پدرش ناگزیر می شود به همراه فامیلش به خانه «سیامک» در جنوب تهران برود اما از بی مسئولیتی های شوهرش که بیکار است ناراضی است، از سوی دیگر «سعید» و «مینا» برای آزاد کردن داکتر «مجلسی» که توسط تعدادی ناشناس ربوده شده است به خارج از تهران عازم می شوند و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال«دست بالای دست» به کارگردانی «محسن یوسفی» محصول سال 1391 خورشیدی است.

در خلاصه این سریال تلویزیونی آمده است: سیامک و سعید سلطانی برادر هستند و در خانه‌ای در جنوب شهر همراه پدرشان زندگی می کنند. سیامک یک کلاهبردار است و قصد دارد تا با معرفی خود به عنوان یک جوان تحصیلکرده و پولدار با یک دختر ثروتمند به نام نوشین ازدواج کند اما ...

«یوسف تیموری»، «محمدجواد عزتی»، «رضا فیض نوروزی»، «رؤیا افشار»، «زهره مجابی»، «مجید مشیری»، «خشایار راد»، «مریم سرمدی»، «علیرضا جعفری»، «سمانه پاکدل»، زنده یاد «فتحعلی اویسی»، «بهاره افشاری»، «هایده حائری»، «سیروس میمنت»، «سعید پیردوست»، «گیتی معینی»، «ابوالفضل زارع کار مقدم»، «داریوش سلیمی»، «نبی الله پیرهادی»، «عباس محبوب» و «فرشید زارعی فرد» بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال«بچه ها نگاه می کنند» از روز سه شنبه 7 جدی(دی) هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «لطفا دور نزنیم»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر