نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2082
-
الف
+

توصیه های «احمد جیلانی» به اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه «نواهنگ»

«احمد جیلانی» در یک گفت و گو از تجربه هایش برای اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» آی فیلم 2 گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «احمد جیلانی» از آوازخوان های جوان و خوش آتیه افغانستانی و دارنده مقام دوم فصل اول مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» با حضور در برنامه «پنجره آی فیلم» از تجربه حضورش در این مسابقه برای اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه آوازخوانی ویژه مهاجران افغانستانی گفت.

جیلانی درباره نحوه ورودش به عرصه آوازخوانی اظهار کرد: من از خردسنی به حیطه موسیقی علاقه داشتم و در فامیل مادرم همیشه مرا تشویق می کرد؛ در سفری که در دوران کودکی به افغانستان داشتم مادر کلانم برای اینکه مرا تشویق کند از من درخواست می کرد تا برایش آواز بخوانم و به من جایزه می داد.

این آوازخوان جوان که در سال 1394 خورشیدی به صورت حرفوی وارد عرصه موسیقی شد، با خطاب قرار دادن جوانان علاقه مند به آوازخوانی ابراز کرد: توصیه می کنم که روی اهدافتان تمرکز و تلاش کنید، به خاطر تشویق های اطرافیان مغرور نشوید و از انتقاد ها دلسرد نشوید و به راه خود ادامه دهید.

وی ضمن تشکری از دست اندرکاران برگزاری مسابقه «نواهنگ» در خصوص حضورش درفصل اول این مسابقه عنوان کرد: همیشه دوست داشتم توانایی های خود را در معرض آزمایش قرار دهم خود را به چالش بکشم و نواهنگ چینین فرصتی را برایم فراهم کرد؛ من در این مسابقه پلان داشتم و تمرین کردم و کارهایی را برای اجرا انتخاب کردم که خوب بود و به نتیجه هم رسیدم.

وی درباره پلان هایش برای آینده عنوان کرد: ما به صورت گروهی و با همکاری «امید حسینی» از دیگر آوازخوان ها و اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» کار های جدیدی را تولید کردیم که با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران به زودی در بازار موسیقی نشر خواهد شد.

«احمد جیلانی» که از حمایت کنندگان و عوامل اجرایی فصل دوم مسابقه نواهنگ شبکه آی فیلم 2 است در خصوص برگزاری فصل دوم این مسابقه ابراز داشت: با توجه به ویدیوهای ارسالی در این فصل، از برنامه استقبال بالایی صورت گرفته و اشتراک کنندگان باید مسابقه را جدی بگیرند و با آمادگی کامل پیش بروند؛ چون سطح اشتراک کنندگان بالا است و سال روان مسابقه خوب و رنگینی خواهیم داشت.

 «احمد جیلانی» زاده  29 دلو(بهمن) 1375 است. وی از ۱۵ سالگی گیتار و خوانندگی را زیر نظر استاد «احمد رئوف حبیب زاده» فرا گرفته است.

در سال ۱۳۹۴ کانسرت های بسیاری را با هنرمندان «هرات» برگزار کرده و تاکنون آهنگ های «عشق منی»، «آرام جانی»، «دختر کابل» و «به مثل تو» را منتشر نموده است.

وی همچنین از 2 سال قبل به این سو مصروف به تدریس گیتار، سلفژ و صدا سازی می باشد.

گفتنی است «نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوانان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

فصل اول مسابقه نواهنگ سال گذشته با حضور خوانندگان مهاجر و قضاوت و داوری «امیر تاجیک»، «مهرداد هویدا»، «محمدرضا چراغعلی» و همچنین «عارف جعفری» برگزار شد.

لازم به ذکر است چندی پیش جلسه ارزیابی اولیه و غیرحضوری فصل دوم مسابقه بزرگ نواهنگ برگزار شد.

این جلسه به منظور بررسی و تعیین سطح اشتراک کنندگان فصل دوم مسابقه نواهنگ دایر گردید و با انتخاب 100 اشتراک کننده برتر از بین بیش از 400 متقاضی به پایان رسید و به زودی مرحله انتخابی 30 بهترین آوازخوان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

اسامی 100 بهترین مسابقه نواهنگ 2 اعلام می شود

خبر خوش برای هنرمندان مهاجر/ فصل دوم مسابقه «نواهنگ» به زودی آغاز می شود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر