نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2153
-
الف
+

بازیگر سریال «یوسف پیامر» با فلم «ستون» به سینما می آید

«مهوش صبرکن» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون است در یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهوش صبرکن» بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «پس از باران»، «روشن تر از خاموشی»، «خانه‌ای در تاریکی»، «یوسف پیامبر(ع)»، «پشت کوه های بلند»، «پنجمین خورشید»، «یادآوری» و «جراحت» مشاهده کردند در یک مصاحبه از جدید ترین فعالیت هایش گفت. 

این بانوی هنرمند اظهار کرد: در دوران کرونا کم کار نبودم و در اوج شیوع بیماری کرونا با بچه‌های جوان قم فلمی به نام «ستون» که در ژانر خانوادگی و اجتماعی است بازی کردم، یک سریال ۱۳ قسمتی همراه با همسرم «محمود پاک نیت» کار کردیم و همسرم در دوران کرونا جز چند ماه تا شب عید سرکار بود.

وی ادامه داد: دلهره و اضطراب زیادی را پشت سر گذارندیم، بازیگران مقابل کمره نمی توانند ماسک بزنند چون گریم دارند، از خدا کمک خواستم و با توکل این روزها را سپری کردیم.

بانو صبر کن درباره بازی های شاخص خود طی سالیان گذشته گفت: چیزی که از واکنش‌های مردم فهمیدم و هنوز فراموش نشده و در طول سال دوبار هم باز نشر می‌شود سریال «پس از باران» و «یوسف پیامبر» است، با اینکه کارهای خوب و مطرح شده دیگری هم مثل «جراحت» و «خاطرات مرد ناتمام» داشتم که بسیار مورد استقبال مردم قرار گرفت.

وی در خصوص علاقه اش به بازی در نقش های منفی عنوان کرد: من بازیگر تیاترهستم، اصولاً‌ معیار خاصی در انتخاب نقش ها ندارم، هر نقشی پیشنهادی شود مثبت و منفی،‌ کم زیاد برایم فرقی نمی کند اما اگر نقش منفی بدهند توانایی بازی کردنش را دارم و نقش منفی فضای زیادی برای کار کردن دارد و در ذهن مردم می ماند نقش‌های ساده و معمولی مامان‌های خانواده را زیاد دوست ندارم اگر مردم هنوز تکرار پس از باران و سریال حضرت یوسف را می بینند بخاطرسفارشی نبودن کار و صداقت کار تهیه کننده، کارگردان و عوامل فلم بوده است.

مهوش صبر کن که با همسرش در سریال های مختلف همبازی بوده، شاخص ترین کار همسرش را نقش «شاه عباس» در «روشن تر از خاموش» بیان کرد و گفت: مردم وقتی به محمود پاک نیت می رسند یاد «ارباب سالاری» پس از باران  و حضرت یعقوب می‌افتند ولی من به عنوان یک زیباترین و شاخص ترین کارش را شاه عباس روشن تر از خاموش می دانم که درباره سریال زندگی «ملاصدرا شیرازی» بود و قشر تحصیلکرده خیلی پسندیدند.

در پیوند با ین خبر بخوانید:

«مهوش صبرکن»: خانواده ام را فدای حرفه ام نکردم/احترام به کلان ترها فراموش شده است

«مهوش صبرکن»: شخصیت «خانم بزرگ» سریال «پس از باران» خیلی دور از خود واقعی من بود

م ا 

نظر شما
ارسال نظر