نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3407
-
الف
+

قدردانی بازیگر سریال «تولدی دیگر» از پرسونل صحی

«فریبا متخصص» در یک برنامه از تجربه حضورش در سریال «موج اول» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «فریبا متخصص» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «علاءالدین»، «تولدی دیگر»، «در چشم باد»، «به کجا چنین شتابان»، «ملکاوان»، «ملکوت»، «زمانه» و «زخم » مشاهده کردند با حضور در یک برنامه از تجربه بازی اش در سریال «موج اول» که این روزها از رسانه ملی ایران در حال نشر است سخن گفت.

او گفت: من در سریال «موج اول» به کارگردانی «امیرسجاد حسینی»، با موضوع همه‌گیری کرونا نقش بانو «حمیدی» سرپرستار شفاخانه را بازی می‌کنم. من عاشق پرستاری هستم و اگر دوباره متولد می‌شدم، حتماً پرستار می‌شدم.

متخصص افزود: امیدوارم با بازی در این سریال بتوانم قطره‌ای از دریای زحمات پرستاران و پرسونل صحی را که در دو سال گذشته جان بر کف به مردم خدمت کردند، به تصویر کشیده باشم.

او درباره تجربه حضورش در سریال «موج اول» توضیح داد: من در بچگی این شخصیت را به صورت واقعی در شفاخانه در اهواز دیده بودم. یک خانم ارمنی، سرپرست شفاخانه ای در اهواز بود و شخصیت او در شفاخانه دقیقاً مثل کاراکتر من در این سریال بود. فردی کاملاً جدی و مهربان، و من از او برای بازی‌ام الهام گرفتم.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی موج اول که ابتدا نام «اپیدمی» برای آن انتخاب شده بود اما در آخرین لحظات نزدیک به نشر نامش تغییر کرد و نامی فارسی برای آن برگزیده شد، با محوریت شیوع بیماری کرونا و به تهیه‌کنندگی «سعید کمانی» تولید شده است. 

«مهدی فخیم‌زاده»، «محسن قصابیان»، «فریبا متخصص»، «اصغر نقی‌زاده»، «نیلوفر رجایی‌فر» و «کوروش سلیمانی» از بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند و «گرشا رضایی» خواننده پاپ ایران هم تیتراژ پایانی آن را می‌خواند.

بیشتر بخوانید:

«فریبا متخصص» بازیگر سریال «به کجا چنین شتابان» را بیشتر بشناسید

«فریبا متخصص»: درسی که از زنده یاد «خسرو شکیبایی» گرفتم فراموش نشدنی است

اختصاصی؛ «فریبا متخصص» با یک نقش مادرانه جدید به تلویزیون بازمی گردد

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

«نیلوفر رجایی‌فر»: نقش متفاوتی در سریال «موج اول» ایفا می کنم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین