نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2828
-
الف
+

بازیگر «خوش نشین ها» با سریال «آنتن» به قاب تلویزیون باز می گردد

«مرجانه گلچین» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت هایش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مرجانه گلچین» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های  «سه دونگ سه دونگ»، «آیینه»، «آیینه عبرت»، «کلانتر2»، «زیرزمین»، «بزنگاه»، «شمس العماره»،«خوش نشین ها»، «راه درو»، «نقطه سرخط»، «دزد و پلیس»، «نفس گرم» و «زوج یا فرد» مشاهده کردند در یک مصاحبه از جدیدترین فعالیت هایش گفت.

بانو گلچین درباره فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مصروف بازی در سریال «آنتن» به کارگردانی «سید ابراهیم عامریان» هستم، اثری که نزدیک به یک ماه و نیم است که فلمبرداری خود را آغاز کرده و برای نشر طی سال آینده آماده می شود.  

وی در این خصوص افزود: واقعیت امر نمی توانم اطلاعات زیادی از سریال «آنتن» بدهم زیرا از من خواسته شده تا پیرامون این مجموعه فعلا صحبتی نکنم اما در همین حد که در این اثر نقشی کمیدی و متفاوت را بازی می کنم که رگه هایی تازه از بازیگری من در آن وجود دارد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که مشکلات دانشگاه و دانشجوها را بیان می کند. 

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازیگری افزود: همزمان با همین سریال سه پیشنهاد خوب تلویزیونی داشتم که حتی یکی از آنها به قرارداد رسیده منتها به دلایلی فعلا به تعویق افتاده است، طبیعتا همزمان یا بعد از سریال «آنتن» به آن مجموعه وصل خواهم شد. 

وی دلیل دوری خود از سینما را اینگونه توصیف کرد: طی سالهای گذشته پیشنهادات سینمایی متفاوتی داشته ام منتها پیشنهادات تلویزیونی به حدی جذاب بوده که اکثرا کار برای رسانه ملی را قبول کرده ام، طبیعتا در وجه اول فلمنامه و کارگردان این آثار تلویزیونی باعث شده اند تا راغب باشم فعلا در تلویزیون فعالیت داشته باشم.  فعالیت سینمایی من کم نبوده است، سالها در آثار متفاوتی بازی کردم اما بعد از این همه کار ترجیح می دهم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم، اگر قرار باشد نقش های کوتاه و بی اهمیت را بازی کنم دوست دارم همچنان در تلویزیون بمانم، من همیشه منتظر سینما خواهم ماند زیرا کار در این مدیوم بسیار جذاب است اما با هر نقشی هم حاضر به بازگشت به آن نیستم. 

بازیگر سریال «زوج یا فرد» درباره سال گذشته خود اظهار کرد: سال بی نهایت بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید مادرم را طی امسال از دست دادم، تا پیش از فوت وی درگیر بیماری او و خودم بودم و بعد از آن هم که ناراحتی و غم از دست دادن وی نابودم کرد. 

وی در همین رابطه اضافه کرد: از سویی غم و مشکلات شخصی داشتم و از سویی کرونا همچنان تعداد زیادی از عزیزان و هموطنان ما را می گرفت، امسال شاهد بودیم که تعداد زیادی از هنرمندان هم به دلیل کرونا از بین ما رفتند، به همین خاطر می گویم که سال بدی برای من و همه ما بود. 

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ» عزادار شد

«مرجانه گلچین»: «بزنگاه» شروع دیگری در دنیای تصویر برایم رقم زد

بهترین سریال مشترک «حمید لولایی» و «مرجانه گلچین»

بازیگران طنز آی فیلم 2 در سریال نوروزی 1400

«مرجانه گلچین» بازیگر سریال های طنز آی فیلم2 را بیشتر بشناسید

مرحوم «محمدعلی کشاورز» و «مرجانه گلچین» 32 سال پیش در «آیینه عبرت»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر