نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2870
-
الف
+

فلم سینمایی «دشت خاموش» این هفته در سینما آی فیلم

فلم سینمایی «دشت خاموش» در برنامه سینما آی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «دشت خاموش» به کارگردانی «احمد بهرامی» محصول سال 1398 خورشیدی، شنبه 20 قوس(آذر) ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

فلم سینمایی «دشت خاموش» به شرایط دشوار کاری و روابط انسانی پیچیده چند خانواده می‌پردازد که در یک محیط کارگری زندگی می‌کنند.

علی باقری، فرخ نعمتی، مهدیه نساج، تورج الوند، مجید فرهنگ، ناصر علاقه‌مندان، نرگس امینی، محسن یگانه، راضیه ایرانی، شقایق آقازاده، مهتاب خوش منش، اهورا بهرامی، پارسا سبحانی، آرشا سبحانی، برسام بهرامی و میناسرقره بازیگران این فلم سینمایی هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر