نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2917
-
الف
+

«حدیث میرامینی»: نقش های متفاوت حالم را خوب می کند

«حدیث میرامینی» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران در یک برنامه تلویزیونی از علاقمندی اش به چالش در بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم2، «حدیث میرامینی» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «همه چیز آنجاست» شاهد بودند، در یک برنامه تلویزیونی از علاقمندی اش به چالش در بازیگری گفت.

وی با اشاره به کارهای طنز، در پیوند با ریسک در بازیگری عنوان کرد: دوست دارم خودم را محک بزنم ریسک در بازیگری برایم لذت بخش است.

وی ادامه داد: اینکه یک نقش متفاوت را در موقعیت های مختلف ایفا کنم، حالم را خوب می کند.

بازیگر «دلنوازان» در مورد نحوه انتخاب شدن برای سریال «زعفرانی» گفت: به دفتر آقای «حامد محمدی» مراجعه کردم و در مورد نقشی که به من پیشنهاد دادند کمی نگران شدم و دلیل آن این بود که شخصیت «شکوفه» با بیشترین بحران در بین شخصیت های این سریال روبرو بود.

«حدیث میرامینی» زاده ۱۹ دلو(بهمن) ۱۳۶۷ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی دارای مدرک لیسانس نمایش است، علاقه به بازیگری از دوران کودکی در او شکل گرفت. ابتدا در سریال «فرزند صبح» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و از آن به بعد پایش به دنیای بازیگری باز شده است.

بازی در سریال «هویت» در سال 1386 اولین حضور وی به عنوان بازیگر حرفوی بود، همان سال با نقش‌آفرینی در فلم «شب حورا» ساخته شهاب ملت‌خواه نیز قدم به عرصه سینما گذاشت.

بانو میرامینی در سریال «دلنوازان» (1388) به شهرت رسید و سپس در سریال های طنز «زن بابا» (1389) و «ساختمان پزشکان» (1390) حضور یافت.

وی در اولین تجربه همکاری با «سعید سلطانی» در فصل دوم سریال پرطرفدار «ستایش» به نقش آفرینی پرداخت. او در این سریال نقش «نازگل فردوس» را بر عهده داشت.

حدیث میرامینی سال 1393 در یک سریال درام اجتماعی به نام سریال «همه چیز آنجاست» ایفای نقش نمود که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

بانو میرامینی بازی درفلم های «پاپوش» (1390)،«سرانجام» (1391)، «نیمه‌شب» (1391)،«داستان ما، قصه‎ تو» (1391) و «نگین» (1392) و سریال هایی نظیر «گیلعاد» (1386)، «گل‎های گرمسیری» (1387)، «سراب» (1390)، «یک تکه زمین» (1391)، «خداحافظ بچه» (1391)، «نیاز» (1394)، «زعفرانی» (1395) و «در جست و جوی آرامش» (1396) را در کارنامه‌هنری‌اش دارد.

 وی از شاگردان حمید سمندریان بوده و در فلمهای سینمایی «ورود آقایان ممنوع» (1389) و «من و زیبا» (1390) به نقش‌آفرینی پرداخته‌است.

بیشتر بخوانید:

«حدیث میرامینی»: «نازگل» سریال «ستایش» چالش برانگیز نبود!

حدیث میرامینی: دوستان افغانستانی زیادی دارم

«حدیث میرامینی»: هیچ اختلافی با «سعید سلطانی» و عوامل سریال «ستایش» ندارم

تماشای آنلاین سریال«همه چیز آنجاست»

تماشای آنلاین سریال«هویت»

تماشای آنلاین سریال«دلنوازان»

تماشای آنلاین سریال«زن بابا»

تماشای آنلاین سریال«ستایش 2»

تماشای آنلاین سریال«در جست و جوی آرامش»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر