نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2120
-
الف
+

در قسمت 6 «برادر جان» می بینید؛ «لیلا» در دوراهی عشق به «آراز» و حفظ حرمت «پدری»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت ششم سریال «برادر جان» را نظاره گر خواهید بود.

در قسمت های قبلی سریال «برادر جان» مشاهده کردید؛ «کریم بوستان» تمام سرمایه زندگی اش را با باجناقش «حاج بدری» سرمایه گذاری کرده بود اما بعد از مرگ رفیق قدیمی اش، «چاووش» پسر حاج بدری منکر این شراکت شد از سوی دیگر «آراز»  پسر حاج بدری عاشق «لیلا» دختر کریم است اما به خاطر دعوای ارث و میراث فامیلش با خانواده «لیلا» نمی تواند با وی ازدواج کند.

«آراز» دست خط پدر مرحومش مبنی بر دریافت پول از «کریم بوستان» پیدا می کند اما برادر بزرگش «چاووش» برای حفظ آبرویش دست خط را می سوزاند و از آراز می خواهد که این راز را برملا نکند.

امروز در قسمت ششم سریال «برادر جان» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «آراز» روح پدرش را به خاطر ادا نکردن دینش به «کریم بوستان» در حال عذاب می بینید، از سو دیگر «حنیف» دوست و  برادر خوانده «چاووش» که برای حفظ آبرو و عزت برادرش دست به هر کاری می زند برای ساکت نگه داشتن «آراز» از خواهرش «لیلا» می خواهد تا با او ازدواج کند و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال «برادرجان» به کارگردانی «محمدرضا آهنج» محصول سال 1398 خورشیدی است.

در خلاصه داستان سریال «برادرجان» آمده است: سه برادر که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند و همگی از برابری و برادری در بین آن ها خبر دارند ناگهان دچار حادثه ای می شوند و این رابطه خوب آنها تغییر پیدا می کند و حق الناس در این میان آن به وسط کشیده میشود. یکی از پسرها پس از فوت پدرش می‌خواهد تا دین او را ادا کند اما...

«علی نصیریان»، «حسام منظور»، «حسن پورشیرازی»، «آفرین عبیسی»، «کامران تفتی»، «سجاد افشاریان»، «سعید چنگیزیان»، «نسیم ادبی»، «جلیل فرجاد»، «لعیا زنگنه»، «شیوا ابراهیمی»، «مارال فرجاد»، «ندا جبرائیلی»، «آرش فلاحت پیشه»، «آرش تاج تهرانی»، «محبوبه صادقی»، «علی آهنج» و «جانان نعمت اله» بازیگران این سریال هستند.

سریال «برادرجان» هر شب ساعت 18:00 به وقت تهران، ساعت 19:00 به کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی‌فیلم 2 نشر خواهد شد.

تماشای آنلاین سریال «برادر جان»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین