نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5236
-
الف
+

عکس کمتر دیده شده از «مهدی پاکدل» و «رابعه اسکویی» در سال 1383

«رابعه اسکویی» عکسی قدیمی از همبازی خود مربوط به سال 1383 را منتشر کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «رابعه اسکویی» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون ایران با انتشار عکسی از یک فلم در سال 1383 از همبازی خود یاد کرد.

اسکویی با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشت: فلم سینمایی ماجراهای اینترنتی، نویسنده و گارگردان:حسین قناعت سال ساخت ۱۳۸۳. عکس های قدیمی رو که می بینم گذر زمان رو بیشتر احساس می کنم، چقدر من و «مهدی پاکدل» عزیز جوان بودیم.

«رابعه اسکویی» زاده ۱۳۴۵ هجری خورشیدی در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.

وی کورس های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان گذرانده است و در سال 1375 با سریال «صد سال به این سال‌ها» به کارگردانی «مهدی رسولی» وارد عرصه بازیگری شد.

رابعه اسکویی در سال 1379 با فلم «یکی بود یکی نبود» به کارگردانی «ایرج طهماسب» وارد سینما شد و در همان سال با حضور در فلم «سگ کشی»، کاندید سیمرغ بلورین «بهترین بازیگر نقش مکمل زن» در دوره نوزدهم جشنواره فلم فجر گردید.

وی با حضور در سریال طنز «پلاک 14» به کارگردانی «مهران مدیری» و ایفای نقش «شبنم» به شهرت رسید.

«دردسر بزرگ»(1376)، «دانی و من»(1378)، «میهمانی از بهشت»(1379)، «مسافری از اعماق»(1380)، «ارث بابام»(1384)،  «ستایش ۱»(1388) و «شوخی کردم»(1393) از دیگر سریال هایی که در کارنامه هنری بانو اسکویی دیده می شود.

همچنین وی در فلم های سینمایی تارزن و تارزان، ماجراهای اینترنتی، عروس فراری، شاخه گلی برای عروس، چپ دست، سوغات فرنگ، زن بدلی، چشمک دلقک‌ها، پوپک و مش ماشاالله، آینه‌های روبرو، دزدان خیابان جردن، ننه نقلی، یحیی سکوت نکرد، شیر تو شیر، سه بیگانه، دزد و پری و نیمه شب اتفاق افتاد حضور داشته است.

دانلود سریال غنچه و خاله جون کوکب

ع ا

نظر شما
ارسال نظر