نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3636
-
الف
+

بازیگر «بزنگاه»: برای رسیدن به جایگاه کنونی ام بسیار سختی کشیدم

«سوسن پرور» بازیگر ایرانی در یک گفت و گو از تجربه حضورش در سریال «بزنگاه» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «سوسن پرور» بازیگر ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال «بزنگاه»، «روزگار قریب»، «دزد و پلیس» مشاهده کردند با حضور در یک برنامه از تجربه بازی اش در سریال «بزنگاه» گفت.

بانو پرور نمایش نامه نویس است و کارگردانی آثار نمایشی را هم در کارنامه هنری اش دارد در خصوص تجربه هنری اش عنوان کرد:  برای تحصیل در مقطع ماستری از اراک به تهران مهاجرت کرده بودم همزمان که در رادیو پیام مصروف کار بودم تصمیم داشتم که پیشرفت کنم. 

وی در این خصوص افزود: ایده آل من در هنر این است که همیشه فردی مهربان باشم؛ برای رسیدن به جایگاه کنونی ام در بازیگری بسیار سختی کشیدم و باور نشدن های زیادی را تجربه کردم، حتی به خاطر شهرستانی بودن تبعیض دیده ام و آرزو دارم به جایگاهی برسم و بتوانم به هنرمندان مستعد کمک کنم. 

این بانوی هنرمند در خصوص آشنایی و نحوه انتخابش برای کرکتر «فریده» در سریال «بزنگاه» عنوان کرد: من در یک تیاتر با «فریده فرامرزی» همسر «رضا عطاران» هم بازی بودم و اولین بار ایشان را در آنجا دیدم و هنوز نمایش اتمام نشده بود که به من اطلاع دادند که آقای عطاران برای ساخت سریال جدیدش نیاز به بازیگر دارد ابتدا فکر کردم شوخی است و با همسر ایشان تماس گرفتم و موضوع تایید شد.

در ادمه وی افزود: بدون تست قرار داد را امضا کردیم و هنگامی که برای تست گریم رفتم از دیدن  چهره خودم در کرکتر «فریده» بسیار هیجان زده شدم.

«سوسن پرور» در باره تجربه بازی اش در این سریال  اظهار داشت: اولین سکانسی که بازی کردم حدود 20 تا 25 مرتبه تکرار شد و من خیلی ترسیده بودم  چون با همه هنرمندانی که برای من مهم بودند هم بازی شدم، این سریال اولین تجربه تصویری من بود و شاید به خوبی نتوانستم از همه فرصت هایم به خوبی استفاده کنم، البته رفتار های صمیمانه عوامل تولید سریال که مانند یک خانواده با ما برخورد می شد باعث شد تا دیگر از کار نترسم و اعتماد به  نفس خودم را پیدا کردم و «بزنگاه» در کسب شهرتم بسیار موثر بود.

بازیگر سریال «بزنگاه» درباره خصوصیت های «رضا عطاران» و هنر وی در ساخت آثار برجسته گفت: «عطاران» شرایط زندگی لاچکری را دارد، ولی این کار را نمی‌کند، چرا که نمی‌خواهد موقعیت دیدن مردم را از دست بدهد. وی هنوز هم موتر ندارد و به بازار تهران می‌رود و از آن‌جا کلاه می‌خرد، خودش را قایم نمی‌کند. وقتی من خودرو رنو پی‌کی داشتم، سوار موترم می‌شد، کنار سرک می‌ایستاد و کفشش را برای واکس‌خوردن به واکسی کنار سرک می‌داد.

پرور در ادامه عنوان کرد: عطاران با آدم‌ها ارتباط دارد. خودش به نانوایی می‌رود و نان می‌گیرد و طبیعی است که وقتی می‌خواهد نانوا را در کارش نشان دهد، می‌شناسدش، او را دیده است و حافظه تصویری خوبی هم دارد. عطاران جامعه را از پشت شیشه موتر نگاه نمی‌کند. این نکته خیلی مهمی است که به نظرم باعث می‌شود چیزی را که خلق می‌کند، بشناسید. اصلا تمام کاراکترهایش را انگار در فامیل‌تان، محله‌تان و کوچه‌تان دیده‌اید و دارید. مابه‌ازا دارد و در ذهن‌تان می‌نشیند. واقعی است. از خاطرات بصری‌اش استفاده می‌کند و این خاطرات محدود نیستند و این مهم است. 

بیشتر بخوانید:

با «فریده» سریال طنز «بزنگاه» آشنا شوید + بیوگرافی

«بزنگاه» آخرین سریال مناسبتی ماه رمضان «رضا عطاران»+ویدیو

 

نظر شما
ارسال نظر