نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2628
-
الف
+

بازیگر «بچه مهندس»: نقش جدیدم مملو از هیجانات است

«عباس جمشیدی فر» در یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در یک سریال جدید گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «عباس جمشیدی فر» بازیگر «بچه مهندس» در یک مصاحبه از نقش آفرینی خود در یک سریال جدید گفت.

«عباس جمشیدی فر» بازیگر سینما و تلویزیون، درباره بازی در سریال «خوشنام» به برنا گفت: «خوشنام» یک سریال کاملا اجتماعی است، گهگاهی موقعیت‌های کمیدی در این سریال شاهد هستیم که به همین دلیل نمی‌توان آن را سریالی کاملا اجتماعی جدی دانست.

جمشیدی‌فر خاطرنشان کرد: درباره نقشم توضیح چندانی ندارم اما اگر بخواهم خیلی کوتاه درباره شخصیت فریدون بگویم، او جوانی است که در یک موقعیت اجتماعی با ذهنیتی کاملا متفاوت قرار دارد که در ذهنش مملو از افکار بسیار منفی است و هیجانات خیلی زیادی هم دارد و به خاطر همین افکار و هیجانات دست به کارهایی غیرمنطقی می‌زند که شاید خیلی‌ها او را دوست نداشته باشند.

وی ادامه داد: شخصیت فریدون کاملا نسبت به فضا و نوع زندگی که در آن قرار گرفته بیگانه است. تا این حد بیشتر نمی‌توانم درباره این شخصیت توضیح دهم اما فکر می‌کنم شخصیت نمایشی جالبی است و امیدوارم مخاطبان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

این بازیگر در پایان اظهاراتش تأکید کرد: همکاری با گروه «خوشنام» برای من اتفاق خوبی بود، یک گروه حرفوی و باتجربه که به کار خود تسلط دارند. با توجه به این مسئله و فلمنامه خوبی که این سریال دارد فکر می‌کنم اگر زمان نشر مناسبی برای آن در نظر گرفته شود قطعاً می‌تواند از آثار مورد توجه و پر مخاطب تلویزیون باشد.

گفتنی است، سریال «خوشنام» به کارگردانی «علیرضا نجف‌زاده» و تهیه‌کنندگی احمد زالی تولید می‌شود و بازیگرانی چون حمید لولایی، هومن حاج عبدالهی، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی‌زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی و سیاوش چراغی‌پور در آن ایفای نقش می‌کنند.

«عباس جمشیدی‌فر» زاده ۱۳۵۹ هجری خورشیدی در تهران، حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن فلمنامه چند تیاتر شروع کرد و پس از چندی با نقش آفرینی در سریال «روزگار خوش حبیب آقا» در بین مردم شناخته شد.

جمشیدی فر در سریال «سه دونگ سه دونگ» خوش درخشید و تبدیل به کمیدینی مشهور در سریال های ایرانی شد.

با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده‌تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفوی تیاتر دانست.

از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به «بیدار باش»، «باغ شیشه‌ای»، «خانه اجاره‌ای»، «پنج دری» و «بزنگاه» و فلم های سینمایی «خروس جنگی» و «دیوار» اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

«عباس جمشیدی فر»: نقش های جدی را بیشتر دوست دارم

«عباس جمشیدی فر» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم2: به هیچ وجه نمی خواستم سریال «بچه مهندس» را از دست بدهم

اگر «عباس جمشیدی فر» کارگردان می شد...

«محمود عشقی» سریال «سه دونگ سه دونگ» را بیشتر بشناسید+عکس

ع ا

نظر شما
ارسال نظر