نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3257
-
الف
+

بازیگر سریال «ستایش»در شفاخانه بستری شد

«مهدی میامی» بازیگر سینما و تلویزون ایران در شفاخانه بستری شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مهدی میامی» بازیگر سینما و تلویزون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های  «ستایش»، «راز ققنوس»، «خاله خانم»، «ولایت عشق»، «یکی مثل من» و «ساختمان 85» مشاهده کردند از بستری شدندش در شفاخانه خبر داد.

میامی در یک مصاحبه در خصوص بیماری اش عنوان کرد: در شفاخانه بستری شدم، کرونا ندارم و هنوز اطبا تشخیص نداده‌اند مشکل از کجاست. در ایامِ کرونا پیشنهادها را نپذیرفتم و در محافل سینمایی و تیاتری هم حضور پیدا نکردم اما به دلیل بیماری که هنوز درست تشخیص داده نشده راهی شفاخانه شدم.  

این بازیگر سینما و تلویزیون ایران خاطرنشان کرد: من خیلی از کرونا می‌ترسم و در ایام همه گیری بیماری کرونا هیچ‌کاری نکردم. وقتی از نزدیک می‌دیدم «کریم اکبری مبارکه» و دوستانِ دیگرم پرپر شدند به مراتب این ناراحتی‌ها بیشتر هم شد. دوست ندارم برای کسی مزاحمت ایجاد کنم بالأخره شفاخانه منبع میکروب است و هر امکانی وجود دارد. 

«مهدی میامی» در نوجوانی وارد حرفه بازیگری شد، خیلی زود پایش به سریال‌ها و فلم‌های سینمایی باز شد.

در کارنامه‌اش کارهایی مثل «راه آبی ابریشم»، «خواب زمستانی»، «بچه‌های ابدی»، «محاکمه»، «دختری با کفش‌های کتانی» و نمایش‌های معروف تیاتر و سریال‌های معروف تلویزیون حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

مهدی میامی: کیفیت نقش برای من مهم است

گریم بازیگران «ستایش» در گذر 30 سال+ تصاویر

م ا 

نظر شما
ارسال نظر