نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4952
-
الف
+

«صفر کشکولی»: نقش های منفی را دوست دارم

«صفر کشکولی» در یک مصاحبه از علاقه خود به نقش های منفی گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «صفر کشکولی» بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه از علاقه خود به نقش های منفی گفت.

«صفر کشکولی» بازیگر سریال «آیینه عبرت» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره کم‌کاری خود در سال‌های اخیر گفت: ما اگر کاری انجام می‌دهیم خدمت‌گزار مردم هستیم البته پیگیری رسانه‌ها هم اجازه نمی‌دهد که فراموش شویم. زمانی فلم های اکشن خوبی در سینما ساخته می‌شد که مردم هم استقبال خوبی از آن‌ها می‌کردند اما امروز متاسفانه جریان تولید سینما به کارهای طنز رو آورده است.

کشکولی درباره واکنش مردم نسبت به حضورش در نقش های مختلف اظهار داشت: مردم همیشه می‌گویند ما با شما خاطره داریم. مردم من را به نام «سلطان» دوست دارند و صدا می‌زنند چرا که در سریال «فقط به خاطر تو» نقشی به نام «سلطان» را بازی می‌کردم که این اسم روی من باقی مانده است.

وی در بخشی از صحبت‌های خود گفت: زمانی که سریال «آیینه عبرت» را بازی می‌کردم، از پرمخاطب‌ترین سریال‌ها در تاریخ تلویزیون ایران بود. بهترین خاطره من از آیینه عبرت این است که وقتی به خیابان می‌آمدم با استقبال گرم مردم مواجه می‌شدم.

این بازیگر با اشاره به ایفای بالغ‌بر ۱۰۰ نقش منفی در فلم ها و سریال‌های مختلف گفت: در اکثر فلم ها و سریال‌هایی که بازی کرده‌ام، نقش منفی داشته‌ام. یا کسی را می‌کشتم یا در زندان بودم. بازی در این نقش‌های منفی کار هرکسی نبود. عده‌ای از مردم به ما محبت داشتند اما همان زمان، عده‌ای از مردم هم از من می‌ترسیدند.

کشکولی در پایان عنوان کرد: ما بازیگران عاشق مردم هستیم. ان‌شالله هر چه زودتر هم کرونا از بین برود تا همه مردم در آسایش و آرامش بتوانند زندگی کنند.

«صفر کشکولی» زاده ۱۰ دلو(بهمن) ۱۳۲۳ هجری خورشیدی در آبادان، بازیگر و ورزشکار اهل ایران است.

وی دیپلوم فنی را در تهران سال ۱۳۴۳ دریافت نموده و در سال ۱۳۳۸ وارد ورزش فوتبال شد. او در سال 1343 در کویت در رشته وزنه برداری قهرمان آسیا گردید و در سال ۱۳۵۱ قهرمان وزنه‌برداری ایران شد. وی در سال ۱۳۵۶ قهرمان پرتاب دیسک ایران گردید.

کشکولی از سال ۱۳۴۳ توسط ساموئل خاچیکیان به کارهای سینمائی دعوت شد و تاکنون در نقش‌های منفی و مثبت سینمائی و تلویزیونی کوتاه و بلند در حدود یکصد و پنجاه فلم و سریال نقش‌آفرینی کرده‌است.

وی همچنین در سریال هایی مانند «آیینه عبرت» (1367)، «آیینه عبرت2(برگ ریزان)» (1370)، «خانه در آتش» (1373)، «شلیک نهایی» (1374)، «تصمیم نهایی» (1380)، «خط شکن» (1386)، «بزنگاه» (1387)، «لیسانسه ها» (1395) و «فوق لیسانسه ها» (1396) حضور داشته که پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «آیینه عبرت»

دانلود سریال «آیینه عبرت2(برگریزان)»

دانلود سریال «خانه در آتش»

دانلود سریال «شلیک نهایی»

دانلود سریال «تصمیم نهایی»

دانلود سریال «بزنگاه»

دانلود سریال «لیسانسه ها»

دانلود سریال «فوق لیسانسه ها»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر