نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3029
-
الف
+

«حسام منظور» بازیگر سریال امنیتی «ضد» شد

«حسام منظور» به جمع بازیگران سریال امنیتی «ضد» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، تولید سریال امنیتی «ضد» به کارگردانی «ابراهیم شیبانی» و تهیه‌کنندگی «علیرضا جلالی» به تازگی آغاز است.

«حسام منظور» بازیگر سریال «بانو عمارت»، در کنار «بهاره کیان‌افشار»، «سعید چنگیزیان»، «مرتضی اسماعیل کاشی» و… به نقش آفرینی در این سریال می پردازد.

در این سریال تلاش شده از جان گذشتگی و تلاش نیروهای امنیتی در جهت حفظ امنیت و آرامش جامعه تصویر شود.

مهر نوشت: این سریال در فضایی امنیتی ساخته شده است  و به زودی اسامی تمام بازیگران ان معرفی می شود.

گفتنی است ابراهیم شیبانی پیش این سریال تلویزیونی «نجوا» را کارگردانی کرده بود.

«حسام منظور» زاده ۱۸ آذر(قوس) ۱۳۵۹ بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که فارغ‌التحصیل ماستری کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس تهران است.

وی فعالیت‌های هنری خود را از سال ۱۳۸۲ آغاز نموده و در بیش از ۴۰ نمایش ایفای نقش کرده‌ است.

حسام منظور تجربه اجرا در مراکز مطرح تیاتر اروپا از جمله «پیکولو» ایتالیا و جشنواره «شکسپیر گدامفک» لهستان را دارد و از سال ۱۳۹۵ به تدریس رشته بازیگری در دانشگاه آزاد مشغول است.

وی در سال ۱۳۸۸ برای نمایش «مکبث» به کارگردانی «رضا ثروتی» نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره تیاتر دانشگاهی و در سال ۱۳۹۰ برای همان نمایش، نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر سال تیاتر از جشن بازیگر شد.

وی همچنین در سال ۱۳۹۵ برای بازی در نمایش «اودیسه» به کارگردانی «آرش دادگر» جایزه بهترین بازیگر سال را از سیزدهمین جشن بازیگر، دریافت کرد.

منظور با فلم «تلفن همراه رئیس جمهور» وارد عرصه بازیگری در سینما شد و در چند فلم به ایفای نقش پرداخت.

حسام منظور با سریال «روزهای بی قراری» درسال 1395 وارد قاب تلویزیون شد اما در سال ۱۳۹۷ با ایفای نقش «شازده ارسلان میرزای قوانلوی قاجار» در سریال تلویزیونی «بانوی عمارت» به عنوان بازیگر تلویزیون مورد توجه قرار گرفت و موفق شد تندیس بهترین بازیگر سال تلویزیون را در پنجمین جشنواره جام جم از آن خود کند.

این هنرمند در فلم هایی چون «اوقات مشترک آن ها» (1392)، «ربوده شده» (1394)، «طلا خون» (1398) و «مست عشق» (1398)؛ و سریال های «برادرجان» (1398) و «نجلا» (1399) به نقش‌آفرینی پرداخته‌ است.

گفتنی است سریال «روزهای بی قراری» و «بانوی عمارت» با نقش آفرینی «حسام منظور» پیش تر از شبکه آی فیلم2 به نشر رسیده است.

دانلود سریال «بانوی عمارت»

دانلود سریال «روزهای بی قراری»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین