نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6562
-
الف
+

مصاحبه اختصاصی آی فیلم 2 با «گیتی معینی» بازیگر سریال «سه دونگ سه دونگ»

«گیتی معینی» در مصاحبه با خبرنگار آی فیلم2 از هنرنمایی اش در سریال «سه دونگ سه دونگ» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «گیتی معینی»، بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون اهل ایران تاکنون در سریال‌های متعددی که عموما قالب طنز دارند به ایفای نقش پرداخته که از معروف ترین آنها می توان به سریال «خانه به دوش» اشار کرد.

وی فعالیت تلویزیونی خود را در مقام بازیگری از دهه ۶۰ با فلم «آینه عبرت» آغاز کرد.

بانو گیتی معینی در سریال های «خانه در آتش»، «مهر سکوت»، «دزدان مادربزرگ»، «مدرسه مادربزرگ‌ها»، «روزی عقابی»، «هتل بازیگر»، «پلیس جوان»، «نقطه چین»، «برای آخرین بار»، «جابربن‌حیان»، «تا صبح»، «مسافر زمان ۲»، «عید امسال»، «چاردیواری»، «خوش‌نشین‌ها»، «خانه اجاره‌ای»، «سه دونگ، سه دونگ»، «دودکش» و «رفیق بازیگر» هنرنمایی کرده است.

وی همچنین در فلم های «حسرت»، «دو زن»، «کوچولوی خوش‌شانس»، «چند می‌گیری گریه کنی»، «توفیق اجباری»، «پوست موز»، «گشت ارشاد»، «آپاچی »و «قسم» بازی کرده است.

گفتنی است سریال های «روزی عقابی»،«پلیس جوان »، «تا صبح»، «خوش‌نشین‌ها»، «دودکش» و «غنچه و خاله جون کوکب» با هنرنمایی گیتی معینی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است. 

«گیتی معینی» در حاشیه بزرگداشت «داریوش فرهنگ» در مصاحبه با خبرنگار آیفیلم۲ به نقش آفرینی خود در سریال های «سه دونگ سه دونگ»، «خوش نشین ها» و «خانه به دوش» اشاره کرد و گفت: در سریال «سه دونگ سه دونگ» مجبور بودم یک ماه زبان ایتالیایی یاد بگیرم و شخصیتی را ایفا می کردم که از خانواده ای نسبتا فقیر انتظارات بسیاری داشت، این خانواده به نان شب خود محتاج بودند اما از آن ها غذاهای گران قیمت درخواست می کردم.

وی ادامه داد: در سریال «خوش نشین ها» قصد داشتیم تا دختر خود را به زور شوهر دهیم اما موفق نشدیم اما در سریال «خانه به دوش» پسرم را با نقش آفرینی «رضا عطاران» فریب دادند و او در بدترین وضعیت ممکن پنهان شده بود اما به دیگران می گفتم که پسرم در خارج از کشور مصروف کار است.

گیتی معینی با اشاره به اینکه از سال 1370 با نقش آفرینی در سریال خاطره انگیز «آیینه عبرت» وارد عرصه بازیگری شد گفت:بازیگری خاطرات خوش بسیاری دارد اما در کنارش تلخی هم دارد و وقتی وارد این عرصه می شوید تمام این وقایع را باید بپذیرید.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار آی فیلم 2 که نقش های جدی را دوست دارید یا طنز؟ گفت: بیشتر نقش های طنز را دوست دارم به این دلیل که مردم بخندند تا غم و غصه شان را فراموش کنند.

وی در پایان به خاطره سفر خود به افغانستان اشاره کرد و گفت: سال ها قبل برای کمک به مردم سیل زده افغانستان به این کشور سفر کردم، خیلی مردم افغانستان را دوست دارم و آرزو دارم روزی بتوانم دوباره به این کشور سفر کنم.

گیتی معینی در پایان گفت: امیدوارم روزی صلح‌ در افغانستان برقرار شود.

مصاحبه کننده: نادیا پروانی

ع ا

نظر شما
ارسال نظر