نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1718
-
الف
+

امشب در «پایتخت» می بینید؛ دستگیر شدن «نقی» و «ارسطو» در مهمانی شبانه

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت اول سریال «پایتخت1» را مشاهده می کیند.

به گزارش آی فیلم 2، با پایان یافتن «پنچری»، قسمت اول سریال سریال «پایتخت1» به کارگردانی به کارگردانی «سیروس مقدم» امروز از آیفیلم۲ نشر میشود.

در خلاصه داستان فصل اول این سریال کمیدی که تولید سال 1389 است آمده: خانواده‌ «معمولی» پیش از تحویل سال نو، تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند. آنان هنگام ورود به پایتخت با مشکلاتی مواجه می‌شوند که باعث پیش آمدن اتفاقات جالب و خنده داری می‌شود.

«محسن تنابنده»، «ریما رامین‌فر»، «علیرضا خمسه»، «احمد مهران‌فر»، «نسرین نصرتی»، «سارا فرقانی اصل»، «نیکا فرقانی اصل» و «هومن حاجی‌عبداللهی» در این فصل از پایتخت ایفای نقش کرده‌اند.

امشب در قسمت اول سریال «پایتخت1» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، می بینید؛ «نقی معمولی» با هنرنمایی «محسن تنابنده» به همراه فامیلش تصمیم می‌گیرند به تهران مهاجرت کنند و در خانه ای که به تازگی خریداری کرده اند ساکن شوند اما صاحبخانه قبل از تحویل منزل فوت می شود، از این رو نقی به سراغ یکی از همشهری هایش می رود که سرایدار خانواده ای ثروتمند است و ...

بر اساس این گزارش، فصل اول سریال «پایتخت»هر شب ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

تماشای آنلاین سریال «پایتخت»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین