نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2169
-
الف
+

«داریوش فرضیایی» با پوششی متفاوت در کارگاه آموزش بازیگری کودکان افغانستانی+تصویر

«داریوش فرضیایی» در کارگاه آموزش بازیگری برای کودکان افغانستانی حضور پیدا کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «داریوش فرضیایی» گرداننده و برنامه‌ساز مطرح ایرانی در بخش کودک و نوجوان که بیشتر به نام «عمو پورنگ» یاد می‌شود در بین هنرمندان مهاجر افغانستانی به ویژه کودکان هنرمند حضور یافت. 

«فرضیایی» ضمن بازدید از کارگاه آموزش بازیگری کودکان و نوجوانان افغانستانی و پاسخ به سوالات آنان، از سوی هنرمندان مهاجر تقدیر شد و به گونه نمادین «چپن» لباس خاص افغانستانی پوشید.

وی در بخشی از صبحت هایش عنوان کرد که در سال های گذشته به افغانستان سفر کرده و با استقبال خوبی مواجه شده است.

این مجری ایرانی همچنین اظهار داشت: در برنامه هایی که برای کودکان اجرا می کند کودکان افغانستانی با ارسال نقاشی و پیام های زیبایشان از برنامه های وی استقبال می کنند.

گرداننده ایرانی گفت: افتخار می کنم که در کشورم ایران میزبان این خانواده ها هستیم که خودشان را با ما یکی می دانند و باید از این هنرمندان حمایت شود و به آن ها امکانات بدهیم.

وی با بیان اینکه من در چهره کودکان و نوجوانان مهاجر، امید و انگیزه می بینم. ابراز داشت: از مسئولان و مقامات خواهش می کنم به مشکلات و دغدغه های مهاجران خارجی به ویژه افغانستانی های عزیز رسیدگی شود.

«داریوش فرضیایی» از ۱۳۷۳ تاکنون به حیث گرداننده و برنامه‌ساز کودک و نوجوان در رسانه ملی ایران فعالیت می کند و از چهره های شناخته شده و محبوب تلویزیون ایران است.

 

نظر شما
ارسال نظر