نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1693
-
الف
+

بازیگر «زیر آسمان شهر»: خدا را شکر می‌کنم که زنده ماندم

«مهران غفوریان» با حضور در برنامه «خندوانه» از خوشحالی اش برای بازگشت به زندگی بعد از عارضه قلبی اش گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مهران غفوریان» کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زیر آسمان شهر»، «زن بابا»، «در حاشیه 2»، «فروشگاه»، «قرارگاه مسکونی»، «راه در رو»، «زوج یا فرد» و «پنچری» مشاهده کردند بعد از دوران نقاهت سختِ بیماری قلبی اش برای اولین بار به برنامه «خندوانه» آمد و از شرایط حساس تداوی و بازگشتش به زندگی گفت.

او در ابتدای صحبت‌هایش از وضعیت جسمانی‌اش گفت و اینکه فعلاً سرکار نمی‌رود، اما دوست دارد خیلی زود این اتفاق بیفتد. البته طبیب او این اجازه را داده که خیلی کم و در ساعتِ محدود فعالیت خودش را سر صحنه فلمبرداری داشته باشد. 

غفوریان

این هنرمند ایرانی با اشاره به اینکه نمی‌دانستم مردم آن‌قدر به من عشق دارند، گفت: من می‌دانستم که خداوند به من لطف دارد و مردم هم مرا خیلی دوست دارند ضمن اینکه طی این سال‌ها در دل مردم جا باز کرده‌ام اما باورم نمی‌شد این‌قدر با عشق باشد. من اخیراً چند وقتی است بیرون می‌روم و مردم را می‌بینم، هرکسی به من رسید می گفت ما شما را خیلی دعا کردیم، خیلی‌ها می‌گفتند مادرمان تا صبح دعا کرد برای شما و این جمله‌ای است که من این مدت خیلی آن را شنیدم.

بازیگر سریال‌های طنز تلویزیون خاطرنشان کرد: فقط می‌توانم بگویم من نوکر همه شما هستم. واقعاً خدا را شکر می‌کنم که زنده ماندم. خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق سر صحنه فلمبرداری برایم افتاد و من  فعالیت داشتم و این هشدار را به من داد، در حالی که متاسفانه این اتفاق برای خیلی از همکاران و دوستانمان افتاد و به عنوان مثال شب خوابیدند و صبح بیدار نشدند.

غفوریان به جزئیات اتفاقی که برایش سرصحنه افتاد، اشاره کرد و افزود: یک صحنه‌ای داشتیم که باید از یک سمت سرک رد می‌شدیم و من به همراه «حسین یاری» و «ایمان صفا» باید از موتر پیاده می‌شدیم و به آن طرف سرک می‌رفتیم. این صحنه باید چندین بار تکرار می‌شد که واقعاً هم کار سختی نبود، من هر بار به موتر می‌رسیدم واقعاً حس می‌کردم در حال مُردنم، انگار ساعت‌ها دویده بودم، نفس تنگی عجیبی داشتم.

وی خاطرنشان کرد: فردای آن روز ما در شفاخانه فلمبرداری داشتیم و باید 6 پله را بالا می‌رفتیم من وقتی دوبار پله‌ها را بالا رفتم، بار سوم دیگر نمی‌توانستم و قفسه سینه‌ام درد می‌کرد. در همان شفاخانه یک نوار قلبی انجام دادم اما داکتر گفت مشکلی ندارم و گفت پیگیر قلبت باش.

وی ادامه داد: سر فلمبرداری دوباره درد قفسه سینه سراغم آمد وقتی با داکترم تماس گرفتند صدا روی اسپیکر بود و نمی‌دانستند من می‌شنوم؛ دکتر گفت مهران در حالت سکته است. 

غفوریان تأکید کرد: خلاصه من اصرار داشتم بمیرم اما داکتر اصرار داشت من نمیرم چون من می‌خواستم با سرویس کاری‌ام به شفاخانه بروم اما داکتر اصرار داشت با آمبولانس منتقل شوم. به یاد دارم که واقعاً انگار یکی بر شانه‌ام زد و گفت این یک دفعه مردن است و با بیهوشی و آمپول آرامبخش، قرص خواب و خوابیدن و غش کردن فرق دارد. انگار یک تلویزیون قدیمی مقابل چشمانم بود که گفت برانکارد را بکشید بیرون و تحویل بدهید! انگار یک نفر تلویزیون را از برق کشید و ناگهان صدا و تصویر با هم خاموش شدند و یک نقطه سفید ماند و پرپر زدن...

وی عنوان کرد: چهار رگ قلبم گرفته بود، یعنی درواقع سه رگ کامل بسته شده بود و یکی از رگ‌ها 90 درصد گرفته بود که بخش زیادی از این مشکل، به ژنتیک من مربوط می‌شود و به خاطر پدرم است و بخش‌های دیگر، لطماتی است که خودم به خودم زدم اما خدا را شکر که گذشت. واقعاً خدا را شکر می‌کنم زندگی خیلی جذاب است و جذاب‌تر از مردن است.

غفوریان در پایان رو به آسمان کرد و از خدا تشکر کرد. و همچنین از پرسونل شفاخانه ای که قلبش را درمان کرده بودند به خاطر همه تلاش‌هایشان قدردانی به عمل آورد. 

بیشتر بخوانید:

بازیگر «زیر آسمان شهر»: الگوی من در بازیگری «اکبر عبدی» است

اشک های «مهران غفوریان» پس از عملیات جراحی+ویدیو

جدیدترین خبرها از وضعیت صحی بازیگر سریال «زیر آسمان شهر»

عمل جراحی «مهران غفوریان» با موفقیت انجام شد

«مهران غفوریان» در شفاخانه بستری شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر