نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3576
-
الف
+

«محمد کاسبی» همچنان در شفاخانه بستری است

محمد کاسبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران به دلیل ابتلا به کرونا هنوز در شفاخانه بستری است.

به گزارش آی فیلم 2، «محمد کاسبی» بازیگر کهنه کار ایرانی که بینندگان شبکه آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زن بابا»، «سه در چهار»، «خوش نشین ها»،«مریم مقدس»، «خوش رکاب»، «خوش غیرت»، «تا صبح»، «بچه مهندس»و «معما» شاهد بودند به دليل تکلیف ريوی همچنان در شفاخانه بستری است.

وی در سال گذشته در سریال  «دادِستان» به کارگردانی «مسعود ده نمکی» در نقش نماینده مجلس به ایفای نقش پرداخت که در جریانِ همان مجموعه تلویزیونی، به کرونا مبتلا شد.

«محمد کاسبی» در گفتگویی با «خبرگزاری تسنیم» به سکانس‌های پایانی سریال "دادِستان" اشاره کرد و گفت: در روزهای پایانی کار که به ترکیه رفته بودیم حال خوبی نداشتم و بعد از بازگشت به ایران و گرفتنِ تست، متوجه شدم به کرونا مبتلا شده‌ام.

این هنرمند باسابقه ایران که در کارنامه هنری وی میتوان بازیگری، کارگردانی، نویسندگی و دوبلوری را مشاهده کرد در پاسخ به اینکه چرا سریال‌های سال‌های اخیرِ تلویزیون نتوانسته به قوت و قدرتِ تأثیرگذاری مجموعه‌هایی همچون «صاحبدلان» و «خوش رکاب » داشته باشد،گفت:همه‌ چیز در وهله اول به جذابیت داستان برمیگردد و خیلی از مسائل و معضلات جامعه برای پرداخت در قصه‌ها مورد غفلت و بی‌توجهی واقع شده است.

وی ادامه داد : نسل امروز دغدغه‌هایی دارد که شاید نسل ما خیلی با آنها درگیر نبوده است که باید به این دغدغه‌ها پرداخت و از اتفاقاتی که در سطح جامعه می‌گذرد می‌توان درام‌های تأثیرگذار خلق کرد.

گفتنی است محمد کاسبی این روزها به دلیل تبعاتِ ابتلا به کرونا و دردِ قفسه سینه، تکلیف ریوی‌ و مشکلات قلبی هنوز در شفاخانه بستری است.

محمد کاسبی با سریال «تا صبح» در تلویزیون دیده شد و با ایفای نقش در سریال «خوش رکاب» طرفداران زیادی پیدا کرد. کاسبی در سریالهای تلویزیونی چون «مریم مقدس» (1379)، «معما» (1382)، «خوش‌غیرت» (1384)، «تا صبح» (1385)، «صاحبدلان» (1385)، «سه در چهار» (1387)، «زن بابا» (1388)، «خوش‌نشین‌ها» (1389)، «فراموشی» (1390)، «خوب، بد، زشت» (1393) و «بچه مهندس1» (1397)؛ و فلمهایی نظیر «توبه‌ نصوح» (۱۳۶۱)، «بحران» (۱۳۶۶)، «همسفر» (۱۳۷۲)، «دایره‌ سرخ» (۱۳۷۴)، «دنیای وارونه» (۱۳۷۶)، «نیما یوشیج» (۱۳۸۵)، «دیوار» (۱۳۸۶) و «بدون اجازه» (۱۳۸۹) به ایفای نقش پرداخته‌ است.

بیشتر بخوانید

دانلود سریال «هزاردستان»

دانلود سریال «روزگار جوانی»

ف.ح

نظر شما
ارسال نظر
مریم

امیدوارم این هنرمند پیشکسوت ودوست داشتنی به زودی سلامتی خودرابدست بیارن

پربحث ترین