نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3132
-
الف
+

بازیگر «زیر آسمان شهر»: الگوی من در بازیگری «اکبر عبدی» است

«مهران غفوریان» در یک مصاحبه خاطره ای جالب از فردی که او را با «اکبر عبدی» اشتباه گرفته بود بازگو کرد.

به گزارش آی فیلم 2،«مهران غفوریان» کارگردان و بازیگر مشهور ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «زیر آسمان شهر»، «زن بابا»، «در حاشیه 2»، «فروشگاه»، «قرارگاه مسکونی»، «راه در رو»، «زوج یا فرد» و «پنچری» مشاهده کردند با حضور در یک برنامه تلویزیونی ضمن ابزار خرسندی از هم بازی شدنش با «اکبر عبدی» در سریال «زیر آسمان شهر3» یکی از خاطراتش در خصوص وی را بازگو کرد.

بازیگر سریال «زیرآسمان شهر» عنوان کرد: بازیگر محبوب و الگوی زندگی هنری ام «اکبر عبدی» است که در فصل سوم سریال «زیر آسمان شهر» با وی هم بازی شدم.

وی در ادامه با اشاره به خاطره ای از اشتباه گرفته شدنش با اکبر عبدی در برنامه «14 اینچ» عنوان کرد: زمانی در جزیره کیش بودم که مردی در سرک من را با «اکبر عبدی» اشتباه گرفت و من هر چقدر که تلاش کردم به او بگویم که «مهران غفوریان» هستم او نپذیرفت و گمان می کرد که با او شوخی می کنم و حتی از من امضا هم گرفت.

لازم به ذکر است «مهران غفوریان» که به تازگی مصروف بازی در «نیسان آبی» بود در سر صحنه فلمبرداری این سریال دچار عارضه قلبی شده و به شفاخانه منتقل و پس از انجام عملیات جراحی و تداوی سلامتی خود را به دست آورد. 

گفتنی است این روزها سریال «پنچری» با هنرنمایی «مهران غفوریان» بازیگر طنز پرداز ایرانی هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

بیشتر بخوانید:

جدیدترین خبرها از وضعیت صحی بازیگر سریال «زیر آسمان شهر»

اشک های «مهران غفوریان» پس از عملیات جراحی+ویدیو

عمل جراحی «مهران غفوریان» با موفقیت انجام شد

«مهران غفوریان» در شفاخانه بستری شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر