نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2029
-
الف
+

بازیگر سریال «کیمیا» داور جشنواره فلم های ترکیه ای شد

«نیکی کریمی» بازیگر و کارگردان سینمای ایران رییس هیات داوران جشنواره بین‌المللی «جنایات و مکافات» استانبول شد.

به گزارش آی فیلم 2، «نیکی کریمی» تهیه‌کننده، بازیگر و کارگردان ایرانی ریاست هیات داوران بخش فلم بلند «ترازوی طلایی» یازدهمین دوره جشنواره فلم «جنایات و مکافات» استانبول را بر دوش گرفت.

این جشنواره که سال روان در خلال روزهای ۲۶ نوامبر و ۲ دسامبر برابر با ۵ تا ۱۱  قوس (آذر) با شعار «عدالت محیط زیست برای همه» برگزار خواهد شد.

بنا به اعلام جشنواره «جنایات و مکافات» در این جشنواره «پلین اسمر» تهیه کننده و کارگردان، «مهمت اصلان‌توغ» بازیگر فلم‌های سینمایی و سریال از ترکیه‌، «میرا استالووا» فلمساز و کارگردان بلغاری و «بادن زیوک» از کارشناسان سینمایی اوکراین در کنار کریمی در بخش سینمایی این جشنواره داوری خواهند کرد.

«جان جاندان» کارگردان ترکیه‌ای به عنوان رئیس هیات داوری بخش بین‌المللی فلم کوتاه، به همراه «رییم صالح» کارگردان لبنانی و «تولین اوزجان» بازیگر ترکیه‌ای بهترین اثر این بخش را انتخاب خواهند کرد.

فلم‌های کوتاه راه یافته به مرحله نهایی پیش‌تر توسط «فرهاد عیوضی» کارگردان و سناریست ایرانی، «گلچین اوزدمیر» استاد دانشگاه رادیو و تلویزیون دانشگاه استانبول و «بری وارد» بازیگر ایرلندی انتخاب شده بودند.

هدف از برگزاری جشنواره امسال جلب توجه فعالان مدنی و سازمان‌های بین‌المللی به موضوعاتی چون تغییرات اقلیمی، شیوع جهانی کرونا، افزایش زباله‌های پلاستیکی در اقیانوس و دریاها، خشکسالی و بحران‌های زیست محیطی در سراسر جهان است.

گفتنی است چندی پیش سریال «کیمیا» و فلم های «دختران انتظار»، «مرگ ماهی» با هنرنمایی «نیکی کریمی» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

بیتش ربخوانید:

«نیکی کریمی» از «عروس» تا «کیمیا» + بیوگرافی

« تا فردا» فلم جدید «نیکی کریمی»

تجربه متفاوت «نیکی کریمی» در سینما

ورود «نیکی کریمی» با «کامیون» به سالن سینماها!

م ا 

نظر شما
ارسال نظر