نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1763
-
الف
+

«خارج از کادر» امشب میزبان بازیگر سریال «او یک فرشته بود»

«ثریا قاسمی »، بازیگر سینما و تلویزیون ایران امشب در برنامه «خارج از کادر» از زندگی حرفوی خود می گوید.

به گزارش آی فیلم 2، «ثریا قاسمی» بازیگر محبوب و کهنه کار تیاتر، سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 بازی وی در سریال های «در قلب من»، «آوای باران»، «کلاه پهلوی»، «او یک فرشته بود»، «خانه ای در تاریکی»، «پس از باران»، «خانه پدری»، «شب دهم»، «یادآوری»، «این راهش نیست»، «پرانتز باز»، «آرام میگیریم»، «جراحت»، «گل های آفتابگردان»، «در پناه تو»، «تعبیر وارونه یک رویا»، «پشت بام تهران»، «خودرو تهران 11»‏ شاهد بودند، در برنامه «خارج از کادر» از تجربه های هنری اش می گوید.

«ثریا قاسمی» متولد 28 قوس(آذر) 1319 در تهران است و دختر مرحوم «حمیده خیرآبادی» است.

وی اوایل دهه ۱۳۴۰ با گویندگی رادیو کار حرفوی خود را شروع کرد و سپس به تیاتر و دوبله روی آورد.

این بازیگر پس از این که به خاطر بازی در فلم «مارال» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر ایران در سال ۱۳۷۹ شد، توانست فرصت ایفای نقش های متفاوت تری را هم پیدا کند که بازی در «شام آخر» و «دختر شیرینی فروش» از آن جمله بود.

بازی کوتاهش در «شام آخر» جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل را از جشن خانه سینما برای او به همراه داشت.

دو سریال تلویزیونی «در پناه تو» و «شب دهم» با بازی «ثریا قاسمی» محبوبیت فراوانی پیدا کرد. 

وی در سال ۱۳۹۵ در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فلم سینمایی «ویلایی‌ها» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

گفتنی است هنرمندان ایرانی اعم از بازیگران، آوازخوان ها، بدلکاران و ... با حضور در «خارج از کادر» در روز های چهارشنبه هر هفته برای بینندگان آی‌فیلم 2 از زندگی شخصی و هنری خود می‌گویند. 

بر اساس این گزارش ، برنامه «خارج از کادر» با حضور «ثریا قاسمی» امشب 12 آبان(عقرب) 1400 ساعت 20:30 به وقت تهران، 21:30 به وقت کابل و 22:00 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر