نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4224
-
الف
+

خبر خوش برای هنرمندان مهاجر/ فصل دوم مسابقه «نواهنگ» به زودی آغاز می شود

فصل دوم مسابقه استعدایابی خوانندگی «نواهنگ» به زودی آغاز می شود.

به گزارش آی فیلم2، جلسه هم اندیشی فصل دوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با حضور تعدادی از صاحبنظران حوزه موسیقی و جمعی از هنرمندان مهاجر در شبکه آی فیلم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بررسی و مرور نقاط ضعف و قوت و همچنین بازخوردهای مخاطبان دوره اول مسابقه نواهنگ، برای برگزاری فصل دوم نظرات، پیشنهادات و ایده های جدید مورد بررسی قرار گرفت.

مهمترین محورهای این نشست، بحث و تبادل نظر در خصوص ساختار، نحوه داوری، موضوعات تخنیکی، گزینش برگزیدگان و بهبود کیفیت برنامه بود و فیصله گردید در صورت امکان با رعایت پروتکل های صحی، زمینه حضور تماشاگران به تعداد محدود در سالن برگزاری مسابقه فراهم گردد. 

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که توسط شبکه آی فیلم2 برای آوازخوانان با استعداد افغانستانی مقیم ایران، برگزار می شود.

فراخوان اولین دور این مسابقه سال گذشته در تاریخ 10 جدی(دی) منتشر شد و علاقه مندان بسیاری در مرحله اول این رقابت اشتراک نمودند.

پس از انجام مرحله مقدماتی، 48 تن برای رقابت در پروسه اصلی  نواهنگ گزینش شده و در قالب ۱۲ گروه چهار نفره به ارائه توانمندی‌های خود پرداختند که نشر آن از 5 حمل(فروردین) از شبکه آی فیلم 2 آغاز شد.

این مسابقه با گردانندگی «هادی کریمی» و داوری «امیر تاجیک»، «مهرداد هویدا»، «محمدرضا چراغعلی» و همچنین «عارف جعفری» برگزار شد.

در مرحله بعد، ۱۲ نفر از اشتراک کنندگان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در سه گروه چهار نفره رقابت نمودند.

در نهایت سه برگزیده نیمه نهایی یعنی «علی خوشبین»، «کبیر حسینی» و «احمد جیلانی» با هم به رقابت پرداختند که در نهایت «کبیر حسینی» موفق به کسب رتبه اول شد و «احمد جیلانی» و «علی خوشبین» به ترتیب رتبه های دوم و سوم را از آن خود کردند.

همچنین از 48 نفر حاضر در این رقابت علاوه بر3 نفر مرحله نهایی، یک نفر با رای مردمی انتخاب شد که در مراسم اختتامیه  در تاریخ 21 جوزا(خرداد) معرفی گردید که «کبیر حسینی» و «امید حسینی» با اختلاف کم به ترتیب رتبه های اول و دوم منتخب مردمی را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است با توجه به استقبال بی نظیر از این رقابت بزرگ هنری، دومین دوره مسابقه نواهنگ نیز به زودی آغاز خواهد شد.

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر