نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2829
-
الف
+

بازیگر سریال «در قلب من»: مردم در دوران کرونا بیش از هر زمانی نیاز به تماشای سریال‌ خوب دارند

«رزیتا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه پیرامون رسالت هنرمندان در دوران کرونا صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «رزیتا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های  «یکی مثل من»، «در پناه تو»، «در قلب من»، «روشن تر از خاموشی»، «یکی مثل من»، «تبریز در مه»، «فصل زرد»، «هنگامه» و «عمارت فرنگی» مشاهده کرده اند؛ در یک مصاحبه پیرامون علت کم‌کاری خود در عرصه بازیگری و رسالت هنرمندان در دوران کرونا صحبت کرد.

بانو غفاری اظهار داشت: در دوران شیوع ویروس کرونا بیش از هر زمانی مردم به تماشای فلم و سریال نیاز دارند تا اوقات خود را زمانی که بیشتر در خانه هستند پر کنند و این مسئولیت بر عهده بازیگران و هنرمندانی است که با نگرانی و استرس زیادی به این خواسته پاسخ می‌دهند.

بازیگر سریال«تبریز در مه» پیرامون فعالیت این روز‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در یک سال اخیر و با وجود شیوع ویروس کرونا مدام در حال کار کردن هستم و خوشحالم موقعیت مناسبی برای من رخ داد که بتوانم بعد از چهار پنج سال مصروف فعالیت شوم.

وی در همین راستا ابراز کرد: در آن بازه زمانی چهار پنج ساله پیشنهاد فلم و سریال خوب کم بود و گاهی پیشنهادی نداشتم و ترجیح دادم به هر قیمتی کار نکنم و صبر داشته باشم تا با فلمنامه و تیم بازیگران حرفوی و خوب به این عرصه برگردم.

این بانوی هنرمند ایرانی پیرامون علاقه خود به ادامه فعالیت در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: قطعا به عنوان بازیگر دوست دارم در این عرصه فعالیت داشته باشم و در صورتی که فلمنامه و نقش پیشنهادی مناسبی داشته باشم بازیگری را ادامه خواهم داد و البته امیدوارم شرایط فعالیت در عرصه بازیگری با ادامه تسریع در واکسیناسیون مناسب‌تر شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر