نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2011
-
الف
+

«نادر سلیمانی»: «ساعت خوش» التیامی بر دردهای مردم ایران بعد از جنگ بود

«نادر سلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک برنامه تلویزیونی از حضورش در سریال «ساعت خوش» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «نادر سلیمانی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان شبکه آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «معمای شاه»، «زنگ آخر»، «ستایش1»، «کلاه پهلوی»، «صیام و تیام» و «شش قهرمان و نصفی» شاهد بودند، با حضور در یک برنامه برنامه تلویزیونی از تجربه حضورش در سریال خاطره انگیز «ساعت خوش» سخن گفت.

وی در خصوص تاثیرگذاری سریال کمیدی «ساعت خوش» در روحیه مردم عنوان کرده است: در زمان نشر«ساعت خوش» مردم به دلیل حال و هوای بعد از جنگ نیاز به شادی داشتند و خدا را شکر توانستیم لبخند را به لب های مردم بازگردانیم به گونه ای که در زمان نشر این سریال سرک ها خلوت می شد، حتی در بعضی از مراسم نکاح هنگام نشر برنامه عروس و داماد و مهمانان می نشستند و برنامه را می دیدند.

این بازیگر ایرانی در خصوص همکاری اش با «سعید آقاخانی» بازیگر و کارگردان برجسته ایرانی افزود: به «سعید آقاخانی» افتخار می کنم، وی برای من احترام ویژه ای دارد. ای کاش می شد باز همه آن تیم دور هم جمع می شدیم و یک برنامه جدید می ساختیم، چون امروز همه با تجربه تر شده ایم.

سلیمانی تاکید کرد: امسال سال قشنگی نبود و ما خیلی از اهالی هنر و مردم خوب مان را از دست دادیم امیدوارم کسانی که در رأس کار هستند در زمان حیات بیشتر قدر هنرمندان را بدانند.

«ساعت خوش» سریالی تلویزیونی است که در 1373 و 1374 به کارگردانی آقای «مهران مدیری» به صورت هفته ای یک بار از تلویزیون ایران نشر شد و بسیاری از کمدین های حال ایران برای اولین بار در این سریال دیده شدند.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«نادر سلیمانی»: اگر در نقش های معمولی ظاهر شدم دلیلش تامین معاش خانوادم بود

«نادر سلیمانی» بازیگر «معمای شاه»: همیشه به کارهای تاریخی علاقه داشتم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر