نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3295
-
الف
+

بازیگران سریال طنز «پلاک 13» معرفی شد

بازیگران سریال جدید «آرش معیریان» معرفی شدند.

به گزارش آی فیلم 2، تهیه‌کننده سریال «پلاک ۱۳» از آغاز فلمبرداری این سریال تلویزیونی به کارگردانی «آرش معیریان» خبر داد.

«سلیم ثنایی» تهیه‌کننده «پلاک ۱۳» درباره ساخت این سریال گفت: به تازگی پیش‌تولید را به پایان رسانده‌ایم و وارد مرحله فلمبرداری شده‌ایم.

وی ادامه داد: این سریال یک کمیدی فاخر و یک طنز خانوادگی است که در قالب سریال سیت کام (سیت‌کام گونه‌ای از کمیدی است که در آن کرکترهای فلم یا سریال در مکان‌های عادی مانند محل کار یا خانه حضور دارند و فعالیت‌های روزانه آن‌ها با حرکات یا دیالوگ‌های طنز انجام می‌شود.) آماده می‌شود و قرار است تا ماه آینده تیزر آن نمایش داده شود.

به گفته عوامل تولید، «پلاک ۱۳» درباره پنج خانواده است که در یک عمارت در کنار هم زندگی می‌کنند، این سریال یک قصه واحد دارد و در هر قسمت اتفاقات مختلف و جالبی رخ می‌دهد که این اتفاقات نیز به یکدیگر متصل‌ هستند.

«علی صادقی»، «امیرحسین صدیق»، «شهره سلطانی»، «نگار عابدی»، «اشکان اشتیاق»، «سامان دارابی»، «اردلان شجاع کاوه»، «فرزانه سهیلی» و «محمود جعفری» در این سریال حضور دارند اما در ادامه نیز ممکن است بازیگران دیگری به پروژه اضافه شود.

این تهیه‌کننده در پایان درباره زمان نشر این مجموعه گفت: تا این لحظه هنوز مشخص نشده است که چه زمانی سریال به پخش شبکه می‌رسد اما در ابتدا پخش در خزان به علت طنز بودن کار برای آن در نظر گرفته شده بود که با توجه به کمی تغییر در روند پیش‌تولید و شروع فیلمبرداری هنوز زمان مشخصی برای نشر درنظر گرفته نشده است.

گفتنی است «آرش معیریان» کارگردانی سریال های «جلال‌الدین» و فلم‌هایی چون «کما»، «شارلاتان»، «چپ‌دست»، «آنکه دریا می‌رود»، «احضار شدگان»، «شیر و عسل»، «داماد خجالتی»، «سایه‌روشن»، «ساعت شلوغی» و «کالسکه» را در کارنامه‌ی هنری خود دارد.

بیشتر بخوانید:

«آرش معیریان» سریال طنز «پلاک ۱۳» را می سازد

ع ا

نظر شما
ارسال نظر