نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4504
-
الف
+

«مجید شهریاری»: رکورد «مهران رجبی» را شکستم

«مجید شهریاری» در یک مصاحبه در پیوند با حضورش در سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید شهریاری» بازیگر سریال های «متهم گریخت» و «خانه به دوش» درباره حضور در این سریال ها به ایسنا گفت: در یک نمایش تیاتر مشغول به کار بودم که «رضا عطاران» نقش معلم موسیقی را در آن به عهده داشت. دو سال بعد از آن اجرا، کارگردان تیاتر اطلاع داد که برای یک سریال نیاز به بازیگر دارند، بدون تمرین رفتم روی صحنه نقش رضا را بازی کردم.

وی ادامه داد: آن زمان هنوز «خانه به دوش» کلید نخورده بود. طراح لباس خانه به دوش به رضا عطاران درباره من گفته بود و رضا مرا به خانه به دوش دعوت کرد. سال بعد قرار بود «متهم گریخت» ساخته شود. یک روز مادر «سعید آقاخانی» در سریال از من خواست او را به لوکیشن محل فلمبرداری سریال برسانم. وقتی عطاران مرا دید به دستیارش گفت: "فرشاد فرشاد اشکی! و نقش اشکی را به من داد.

بازیگر سریال «من یک مستاجرم» درباره آشنایی با «اکبر عبدی» و اجرای تیاتر عنوان کرد: برای مردم استندآپ کمیدی اجرا می کردیم و از آن جا با هم رفیق شدیم. از لاله زار تیاتر را شروع کردم همه می گفتند در لاله زار شخصی(اکبر عبدی) آمده که هم تیاتر بازی می کند و هم می خواند.

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: اکبر عبدی و رضا عطاران از بازیگرانی هستند که آن ها را بسیار دوست دارم و بخش زیادی از زندگی کاری خودم را مدیون ایشان هستم. اینکه از بین کارهایم یکی را انتخاب کنم بسیار سخت است اما از کارهای طنزم «متهم گریخت» را دوست دارم.
 
شهریاری در پایان درباره فعالیت های اخیرش گفت: در سریالی طنز به کارگردانی «آرش معیریان» مصروف هستم. در یک دهه اخیر رکورددار تعداد کار هستم، در ابتدا «مهران رجبی» رکورددار بود اما من رکورد او را هم شکستم و از سال ۷۳ تا کنون ۲۲۶ فلم کار کردم.

دانلود سریال «خانه به دوش»

دانلود سریال «متهم گریخت»

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر