نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2826
-
الف
+

اولین ویدیو از سریال جاسوسی «سرجوخه»

سریال جاسوسی «سرجوخه» به کارگردانی «احمد معظمی» در حال تولید است.

به گزارش آی فیلم 2، جدیدترین تیزر سریال جاسوسی «سرجوخه» به کارگردانی «احمد معظمی» رونمایی شده و چند تن از بازیگران کهنه کار آن معرفی شدند.

فلمبرداری سریال«سرجوخه» به صورت همزمان در داخل و خارج ایران در حال انجام است و آخرین سکانس های آن در حال تولید می باشد.

«سامان صفاری» در نقش «کیان»، «حمیدرضا محمدی» در نقش «غلامرضا»، «آرش آصفی» در نقش یک افسر ضد جاسوسی، «نازنین کیوانی» در نقش یک اینفلوئنسر و «نیلوفر کوخانی» در نقش رزیتا بازیگرانی هستند که تا به حال حضور آن‌ها در سریال رسانه‌ای شده است.

در کنار این ترکیب جوان، «سرجوخه» از بازیگران کهنه کاری، چون «حبیب دهقان نسب» در نقش سالار، «علی اوسیوند» در نقش آقا رضا، «قربان نجفی» ایفاگر شخصیت رامین کشمیری، «حسن اسدی» به عنوان پدر کیان و «علیرضا جلالی تبار» در نقش طاهری بهره می‌برد.

این سریال که پس از «سارق روح»، «ترور خاموش» و «خانه امن» چهارمین همکاری مشترک صفری و معظمی است، در ۳۰ قسمت آماده خواهد شد و این روز‌ها مراحل تخنیکی را نیز پشت سر می‌گذراند.

این سریال به نویسندگی «حسین امیرجهانی» با روایت دو قصه موازی، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند می‌پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

گفتنی است تا کنون سریال های«ترور خاموش»، «ملکاوان»، «دیوار شیشه ای» و «سایبر» به کارگردانی «احمد معظمی» از شبکه آی فیلم 2 برای مخاطبان فارسی زبان نشر شده است. 

بیشتر بخوانید:

«احمد معظمی» و یک ماجرای امنیتی جدید!

بازگشت «سامان صفاری» به تلویزیون با سریال «سرجوخه»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر