نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2757
-
الف
+

«مینا جعفرزاده»: «عزت الله مهرآوران» بی حاشیه ترین بازیگر بود

«مینا جعفرزاده» از خاطرات همکاری با زنده یاد «عزت الله مهرآوران» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «مینا جعفرزاده» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه، ضمن ابراز تاسف از درگذشت «عزت الله مهرآوران»، از خاطرات همکاری با وی گفت.

وی در پیوند با حضور مرحوم مهرآوران در سریال «هتل پیاده رو» به خبرنگار ایسنا گفت: به طور دقیق حضور ذهن ندارم که خاطرات را جزء به جزء تعریف کنم. چون درباره سریالی حرف می زنیم که بیش از بیست سال از نشر آن گذشته است. متاسفانه در مورد ایفای نقش ها و سکانس هایی که با هم داشتیم چیزی به یاد ندارم، فقط در حد سلام و احوالپرسی، چون آن زمان تمام فکر و ذهنمان این بود که کار را به نشر برسانیم.

بازیگر سریال «زیر آسمان شهر» ادامه داد: ایشان واقعا آدم بی حاشیه ای بود؛ ما هیچ وقت چیزی از ایشان نشنیدیم. همیشه سرش به زندگی اش بود و این بی حاشیه بودن بهترین کار برای ما آدم هاست.

بانو جعفرزاده همچنین تاکید کرد: قطعا کار با ایشان همیشه خوب بود چون از هنرمندان خوب ایران بودند. من در این سال ها چیز بدی از ایشان ندیدیم و نشنیدم. زده یاد مهرآوران واقعاً انسان معقول و باشخصیتی بود.

بازیگر سریال «خاله خانم» درباره فعالیت این روزهایش در عرصه سینما و تلویزیون عنوان کرد:  از سال گذشته تاکنون به خاطر کرونا کار نکردم؛ در حالی که قرارداد هم داشتم اما آن زمان که اوج کرونا بود قراردادم را با عذرخواهی فسخ کردم چون مرض شکر(دیابت) دارم و خیلی ترسیدم از اینکه در فضای کار قرار بگیرم.

«مینا جعفرزاده» در پایان گفت: در طول مدت کرونا، سه کار برای سینما و تلویزیون انجام دادم؛ یک فلم سینمایی که به اصفهان رفتیم و دو سریال که خدا را شکر به خیر گذشت ولی از زمانی که کرونا اوج گرفت دیگر تا الان کار نکردم.

گفتنی است «عزت الله مهرآوران» بازیگر پیشکسوت ایرانی که مدتی قبل به علت ابتلا به کرونا در شفاخانه بستری بود، شنبه 16 میزان(مهر) به عمر 72 سالگی درگذشت.

دانلود سریال «زیر آسمان شهر2»

دانلود سریال «خاله خانم»

دانلود سریال «هتل پیاده رو»

دانلود سریال «برای آخرین بار»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر