نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5780
-
الف
+

نقش آفرینی «مهشید جوادی» در «نوار زرد2»

«مهشید جوادی» به جمع بازیگران «نوار زرد ۲» پیوست.

به گزارش آی فیلم 2، «مهشید جوادی» به جمع بازیگران «نوار زرد۲» به کارگردانی «سروش محمد زاده» و تهیه کنندگی «محمدرضا شفیعی» اضافه شد.

«مهشید جوادی» پس از ایفای نقش سریال «بچه مهندس۳» فعالیت خود را از سر گرفته و اکنون مقابل کمره «نوار زرد ۲» به نویسندگی «کریم لک زاده» به ایفای نقش می پردازد.

بانیپال شومون، حسام محمودی، پوریا پورسرخ، محمود پاک نیت، پورانداخت مهیمن، حسین پاکدل، امیر حسین صدیق، ایوب آقاخانی و آذین احرامی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

فصل اول سریال «نوار زرد» با اقبال مخاطبان و منتقدان مواجه شد و به همین علت تصمیم به ساخت فصل دوم آن گرفته شد.

فصل دوم این مجموعه تلویزیونی مانند فصل اول به غیر از داستان دنباله‌دار در هر قسمت نیز قصه‌ای پولیسی و جنایی را راویت می‌کند.

 «نوار زرد» سریالی در ژانر پولیسی بود که در سال 1396 از رسانه ملی ایران نشر شد و بازیگران مختلفی در اپیزودهای متفاوت به یک دوسیه جنایی می پرداختند.

گفتنی است فصل اول  سریال «نوار زرد» با هنرنمایی امیر آقایی، بهاره کیان افشار، سیروس گرجستانی، قاسم زارع، کمند امیرسلیمانی، محسن بهرامی، امید روحانی، نادر مشایخی، شهین تسلیمی، سیروس میمنت و مریم شیرازی از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

«مهشید جوادی» زاده 2 دلو(بهمن) سال 1374 خورشیدی می باشد.

وی  در 14 سالگی کورس های خبرنگاری و گویندگی را گذرانید و بعد از آن به اجرای تیاتر پرداخت و در سال 1394، زمانی که 20 سال داشت با سریال «حورمت» پا به دنیای بازیگری گذاشت.

مهشید جوادی در سال 1396 با حضور در سریال «عمودی ها» به کارگردانی «محمد حجت ذیجودی»، اولین بار به طور حرفوی به ایفای نقش پرداخت.

همچنین بانو جوادی در سال 1396 در سریال «آنام» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید، حضور یافت و نقش آفرینی دوره جوانی شخصیت مرکزی این سریال، «مارال» را بر عهده داشت. وی توانست با مهارت خویش، آن نقش و همچنين خود را بین مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

مهشید جوادی در سال 1399 با سریال «بچه مهندس3» در نقش «مرضیه توفیقی» با دومین تجربه حرفوی خود به قاب تلویزیون بازگشت.

وی همچنین در آخرین حضور خود در سینما و تلویزیون در فلم «چارلی در تهران» (1396) و سریال «بیگانه ای با من است» (1399) به نقش آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:

در فصل دوم سریال «نوار زد» کدام بازیگران حضور دارند

تماشای آنلاین فصل اول «نوارد زرد»

فصل دوم سریال پولیسی جنایی «نوار زرد» ساخته می شود

دانلود سریال «آنام»

«مهشید جوادی» از سکانس جنجالی «بچه مهندس3» گفت+ویدیو

ع ا

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین