نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2756
-
الف
+

«بهراد رحمانی»: شخصیت «مهران یوسفی» بسیار به من نزدیک بود

«بهراد رحمانی» بازیگر سریال «بچه های بهشت» با حضور در شبکه آی فیلم2 از نحوه ورود خود به دنیای بازیگری گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «بهراد رحمانی» بازیگر سریال «بچه های بهشت» با حضور در شبکه آی فیلم2، در یک گفت و گوی صمیمانه از نحوه ورودش به دنیای بازیگری گفت.

«بهراد رحمانی» در پیوند با نحوه ورود به دنیای بازیگری عنوان کرد: در دوران مکتب به فضای بازیگری علاقه مند بودم و در چندین کورس آموزش بازیگری اشتراک نمودم و بعد از دوره های آموزشی به چند دفتر معرفی شده و در نهایت با سریال «آژانس دوچرخه» وارد دنیای بازیگری شدم.

وی در مورد اولین تجربه های خود در عرصه بازیگری گفت: هیچ ذهنیتی از سینما و تلویزیون نداشتم و قرار بود برای اولین بار مقابل کمره قرار بگیرم و برای یک کودک 8 ساله استرس بسیاری داشت. با کمک آقای «کرامتی» بر استرسم غلبه کردم و با وجود اینکه در چند سکانس حضور داشتم، آغاز خوبی برای من در عرصه بازیگری رقم خورد.

«بهراد رحمانی» در خصوص نحوه انتخاب شدن برای حضور در سریال «بچه های بهشت» اظهار داشت: بعد از سریال «آژانس دوچرخه»، معرفی شدم به سریال «مدرسه ما» و سپس به دفتر آقای «معصومی» کارگردان «بچه های بهشت» دعوت شدم.

وی ادامه داد: در دفتر آقای معصومی اتفاق جالبی افتاد، هنگامی که وارد دفتر شدم بلافاصله آقای معصومی گفتند که این بازیگر مورد نظر من برای شخصیت «مهران یوسفی» است و طبق گفته های ایشان، چهره و ذهنیتی که از شخصیت مهران یوسفی داشتند به شخصیت من بسیار نزدیک بود.

«بهراد رحمانی» زاده 28 حوت(اسفند) 1373هجری خورشیدی، بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران است .

این بازیگر جوان از 5 سالگی وارد این عرصه می شود و با حضور در سریال «آژانس دوچرخه» با كارگردانی «مسعود كرامتی» برای اولین بار در تلویزیون نقش آفرینی میکند.

«بهراد رحمانی» در سال 1388 با حضور در سریال «بچه های بهشت» که از شبکه آی فیلم2 به نشر رسید توانست به اوج شهرت برسد.

گفتنی است وی در  تله‌فلم «ديدار در سپيده دم» به نقش آفرینی پرداخته و همچنین در چندین برنامه تلویزیونی به عنوان گرداننده حضور داشته است.

«بهراد رحمانی» مهمان ویژه شبکه آی فیلم2

ع ا

نظر شما
ارسال نظر