نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2419
-
الف
+

وخیم شدن وضعیت صحی «عزت‌الله مهرآوران»

فرزند «عزت الله مهرآوران» بازیگر پیشکسوت ایرانی خبر داد که وضعیت صحی‌ پدرش پس از ابتلا به کرونا خوب نیست.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که طی چند روز گذشته وضعیت صحی «عزت الله مهرآوران» بازیگر سینما و تلویزیون ایران  پس از ابتلا به کرونا رو به بهبودی بود، از دیروز پنجشنبه اخبار منتشر شده حاکی از آن است که اوضاع او به طور ناگهانی تغییر کرده است.

مهرآوران در جریانِ ساخت سریال «ساخت ایران3» به بیماری کرونا مبتلا شد و به تشخیص اطبا و جلوگیری از استرسِ بیماری به خواب مصنوعی رفت. 

«هژیر مهرآوران» فرزند «عزت الله مهرآوران» به خبرنگار تسنیم گفت: زمانی که به شفاخانه رفتم خیلی امیدوارم نکردند و گفتند وضعیت صحی پدرم، به هم ریخته است. مسئله کرونا رفع شده، اما ویروس روی بخش‌های مختلف بدن تأثیرات خودش را گذاشته و همه ارگان‌های مهم را درگیر کرده است. روز گذشته به ما خبر‌های خوبی دادند، اما انگار همه‌چیز غیرقابل پیش‌بینی است و باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا رو به بهبودی می‌رود و یا خدایی ناکرده اتفاقات بدتری می‌افتد.

فرزند عزت‌الله مهرآوران همچنین تأکید کرد: با قطع شدن دواها، هوشیاری پدرم به دست نیامده است. تنفسِ پدر به دستگاه وابسته است و اوضاع و احوالِ مطلوب و خوبی هم ندارند. از مردم عزیزمان می‌خواهم در این روزهای عزیز برای صحت پدرم دعا کنند تا هرچه زودتر شاهد بهبودی‌شان باشیم.

گفتنی است تا کنون سریال های «فروشگاه»، «دزد و پلیس»، «وضعیت سفید»، «لیسانسه ها» و «فوق لیسانسه ها» با هنرنمایی «عزت الله مهرآوران» از شبکه آی فیلم 2 نشر شده است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«عزت الله مهرآوران»: نقش «پدر حبیب» بسیار به دلم نشست

«عزت الله مهرآوران» : بسیار دوست دارم با جوان‌ها کار کنم

م ا 

 

نظر شما
ارسال نظر