نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3138
-
الف
+

اختصاصی؛ «بوتاکس» این هفته در سینما آی فیلم

فلم سینمایی «بوتاکس» در برنامه سینما آی فیلم مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم2، ‌فلم سینمایی «بوتاکس» به کارگردانی «کاوه مظاهری» محصول سال 1399 خورشیدی، امروز شنبه 10 میزان(مهر) ساعت 20:45 به وقت تهران، ساعت 21:45 به وقت کابل و 22:15 به وقت دوشنبه تاجیکستان در برنامه سینما آی فیلم شبکه جهانی آی فیلم2 مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.

«بوتاکس» داستان یک قتل خانوادگی است و ماجرای ۲ خواهری است که به اعضای خانواده و دوستان و آشنایان دروغی مبنی بر این می‌گویند که برادرشان ناپدید شده است، البته روایت این فلم از نگاه یکی از خواهران است که اوتیسم دارد.

سوسن پرور، مهدخت مولایی، سروش سعیدی،  مرتضی خانجانی، محسن کیانی، فتح‌الله‌ غفاری، مریم نجفی، مهناز افتاده نیا، مهدی پورخانعلی، هانیه مفلح، الهه فرازمند، سارا رستم و سجاد میرسعید بازیگران این فلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های شبکه آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران سینما و موضوعاتی چون میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌ سازندگان آن آشنا شوند.

شما بینندگان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به بخش برنامه های وب سایت ما، قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر