نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5293
-
الف
+

«محیا دهقانی»: «روشنا» در «هم بازی» نماد دختر بی‌پناه و بی‌وطن افغانستانی بود

«محیا دهقانی» در جدیدترین مصاحبه از آخرین فعالیت ها و نقش آفرینی های خود در قاب تلویزیون گفت.

به گزارش آی فیلم2، «محیا دهقانی» بازیگر نقش روشنا در سریال «هم‌بازی» در جدیدترین مصاحبه از آخرین فعالیت ها و نقش آفرینی های خود در قاب تلویزیون گفت.

وی در مورد میزان موفقیت خود در عرصه بازیگری عنوان کرد: در حد توانم برای رسیدن به موفقیت تلاش کرده‌ام. از سال ۱۳۸۹ که وارد عرصه بازیگری شده‌ام هنوز به آن چیزی که می‌خواستم نرسیده‌ام. آمده ام تا دردی که در درونم است را تبدیل به هنری کنم که مخاطب بپذیرد.

وی ادامه داد: برای من محتوا مهم است، سعی کردم در زندگی‌ام مفید باشم. همیشه دنبال تفاوت بودم اما متفاوت بودن به ظاهر و لباس متنوع و متفاوت نیست.

دهقانی ضمن اشاره به جایگزین شدن بازیگر مرکزی سریال «نجلا» درباره حضور در فصل دوم آن عنوان کرد:  به هر حال وقتی بازیگر تغییر کند، شرایط و موقعیت هم تغییر می‌کند. فصل یک «نجلا» ۱۵ قسمت بود اما فصل دو ۳۰ قسمت است. فکر می‌کنم از پس نقش برمی‌آیم و آن را پذیرفتم و تا امروز فکر می‌کنم کار بدی نشده است. در شرایط سختی با کار قرارداد بستم چرا که اصلا زمانی برای تمرین نداشتم، اما چالش جدیدی برایم بود.

«محیا دهقانی» بازیگر نقش «روشنا» در سریال «هم‌بازی»، درباره این نقش و دغدغه‌هایی که از دختران افغانستانی به تصویر کشیده شد، گفت: «روشنا» در این سریال پیام و نماد دختر بی‌پناه و بی‌وطن افغانستانی بود که من خودم را در آن چالش قرار دادم تا بتوانم از پس آن نقش بربیایم. خیلی برایم مهم بود.

وی در پایان ضمن اشاره به حضورش در سریال «پایتخت» اظهار داشت: در «پایتخت» چیزی که یاد گرفتم همدلی بود، سریال «پایتخت» از جنسِ درد و خانواده مردم است و خانم غفوری و آقای مقدم در این فصل از کار به من لطف داشتند و اجازه دادند این حس خوب را تجربه کنم.

«محیا دهقانی» زاده ۲۴  جدی(دی) ۱۳۷۰ در تهران هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی فارغ‌التحصیل رشته بازیگری است و مدرک آزاد بازیگری خود را از «داریوش ارجمند» دریافت کرده‌است.

بانو «دهقانی» در فلم های «لب خط»، «لیلاج»، «ماجرای نیمروز»، «شیار 143» و سریال های «قهر و آشتی» ، «پایتخت4» و «همبازی» به ایفای نقش پرداخته است.

در پیوند با این خبر بخوانید:

بازیگر «پایتخت 4»: حضور در قاب تلویزیون در جذب مخاطب و معرفی یک بازیگر تاثیر زیادی دارد

چرا بازیگر نقش «روشنا» در سریال «همبازی» دری صحبت نمی کند؟

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر