نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2558
-
الف
+

«سرور بختی»: منطقه گردشگری اکو به یکی از زیباترین نمادهای گردشگری جهان مبدل شود

«سرور بختی» رئیس موسسه فرهنگی «اکو» پیامی به مناسبت روزجهانی گردشگری منتشر کرد.

به گزارش آی فیلم 2، «سرور بختی» رئیس موسسه فرهنگی «اکو» با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن 27 سپتمبر روزجهانی گردشگری، تاکید کرد: گردشگری موسسه اکو باید به عنوان نماد گردشگری منطقه  مورد توجه قرار گرفته و محقق شود.

«سرور بختی» با صدور این پیام عنوان کرد:روز جهانی گردشگری، یادآور ارزشهای والایی است که در سال 2021 با شعار «گردشگری برای رشد فراگیر»  اعتبار و اهمیتی دو چندان یافته است.

وی ادامه داد: منطقه اکو به عنوان یکی از کهن ترین حوزه های تمدنی معاصر، ظرفیت غیر قابل توصیفی از مزیتهای گردشگری  آیینی، فرهنگی، هنری، سلامت، ورزشی، غذا و طبیعت را در خود جای داده که اگر فقط یک یا چند عنوان از این مزیتها در قالب برند گردشگری اکو به خوبی تعریف شده و با ساختاری مشخص و متحد در مسیری صحیح و همسو، برای کشورهای عضو محقق شود، یکی از رویایی ترین بخش های گمشده هویت شرقی را پیش چشمان تمام ملتهای منطقه و جهان به نمایش خواهد گذاشت.

رئیس موسسه اکو افزود: تبدیل گردشگری اکو به نماد گردشگری منطقه نه تنها بهترین مسیر به هم رسیدن مجدد ملتهای منطقه به یکدیگر خواهد بود بلکه رشد فراگیر اقتصاد فرهنگ را نیز در تمامی کشورهای عضو اکو تضمین خواهد کرد.

سرور بختی در پایان ضمن اشاره به موقعیت خوب منطقه گردشگری اکو اظهار داشت: در سالهای گذشته یکی از بهترین فرصتهای منطقه گردشگری اکو برای رشد فرآگیر تمامی کشورها، انتخاب پایتخت های گردشگری اکو بوده که علیرغم تمامی زحمات قابل تقدیر انجام شده، تاکنون به جایگاه اصلی خود دست نیافته است که انتظار می رود در آینده نزدیک  با همکاری و باور جمعی به گفتمان گردشگری اکو بتوانیم یکی از زیباترین نمادهای گردشگری جهان را در این حوزه تمدنی کهن به نمایش درآورده و به عنوان احیاگران هویت شرقی به وظیفه تاریخی خود عمل کنیم.

بیشتر بخوانید:

پیام رییس موسسه فرهنگی «اکو» در روز جهانی صلح

 ع ا

نظر شما
ارسال نظر