نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3802
-
الف
+

«مزدک رستمی» به سریال «مستوران» پیوست

«مزدک رستمی» به عنوان جدیدترین بازیگر «مستوران» معرفی شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مزدک رستمی» بازیگر سینما ،تلویزیون و تیاتر ایران به جمع بازیگران سریال «مستوران» به کارگردانی «مسعود آب پرور» و تهیه کنندگی «عطا پناهی» پیوست. 

فلم برداری این سریال همچنان ادامه دارد و تاکنون حمیدرضا آذرنگ، نازنین فراهانی، رویا میرعلمی، بیژن بنفشه خواه، الهام جعفرنژاد، عیسی یوسفی پور، صفا آقاجانی، رسول نقوی، حامد محمودی، جواد انصافی مقابل کمره قرار گرفته‌اند و مزدک رستمی به عنوان جدیدترین بازیگر، به جمع تیم تولید این سریال اضافه شده است.

این سریال روایتگر ماجراهایی جالب و جذاب در زمان صفویان و غزنویان می باشد و برگرفته از قصه های کهن و جذاب ایران است که فصل اول آن در ۲۶ قسمت تولید خواهد شد.

«مزدک رستمی» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران زاده 25 حوت(اسفند ) سال 1358 در تهران، دارای مدرک لیسانس بازیگری می باشد.

بدون شک یکی از مهم‌ترین آثار دوران بازیگری مزدک رستمی بازی در فلم «مارمولک» در سال 1382 می باشد.

در سال 1393 این هنرمند ایرانی در سریال «همه چیز آنجاست»، نقش «اسماعیل» مردی شکاک و بددل که به نامزدش اعتماد ندارد را بازی کرد.

مزدک رستمی در سال 1395 در سریال هشت و نیم دقیقه  به کارگردانی «شهرام شاه‌حسینی»  در نقش «نیما» برادر «یکتا» ظاهر شد و با هنرمندانی چون «شبنم قلی‌خانی»، «آشا محرابی»، «سام درخشانی »و «طوفان مهردادیان» همکاری داشت.

وی همچنین در سریال های «شکوه یک زندگی» و «یاور» و همچنین فلم «به رنگ ارغوان» بازی کرده است.

بیشتر بخوانید:

داماد شکاک سریال «همه چیز آنجاست» را بیشتر بشناسید +ویدیو

«مزدک رستمی» در مصاحبه اختصاصی با آی فیلم۲ : «اسماعیل» همه حرف هایش غلط نبود/هنر تنها عرصه ای است که در آن مرز وجود ندارد

«مزدک رستمی» نقش یک افغانستانی را ایفا می کند

«رویا میرعلمی» به جمع بازیگران «مستوران» پیوست

ع ا

نظر شما
ارسال نظر