نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5107
-
الف
+

همکاری بازیگران سریال های «آنام» و « آوای باران»+تصاویر

ضبط سریال تلویزیونی «بی‌نشان» با بازی «مجید واشقانی» و «نیلوفر پارسا» در غرب تهران آغاز شد.

به گزارش آی فیلم 2، «مجید واشقانی» بازیگر مطرح ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریالهای «پایتخت1»، «ماتادور»، «هوش سیاه2»، «انقلاب زیبا»، «میکائیل»، «آمین»، «دیوار شیشه ای»، «پشت بام تهران»، «آنام»و «زیر پای مادر» مشاهده کردند در سریال «بی نشان» به کارگردانی «راما قویدل» بازی می کند.

واشقانی

این سریال  ۳۰ قسمتی به نویسندگی مشترک «آزیتا ایرایی» و «مهدی حمزه» و تهیه‌کنندگی «مرتضی رزاق‌کریمی» در روزهای آخر هفته در منطقه غرب تهران مقابل کمره رفت.

با شروع فلمبرداری این پروژه، «مجید واشقانی» و «نیلوفر پارسا» دو بازیگری بودند که مقابل کمره «فرشاد گل‌سفیدی» رفتند. 

بی نشان

در خلاصه ای از داستان این سریال آمده است: «مجید واشقانی» در نقش مسعود که از خانواده‌ای نسبتا مرفه است قصد ازدواج با ریحانه با بازی «نیلوفر پارسا» را که از خانواده‌ای فرهنگی و خواهر دوست و هم‌صنفی مسعود در دانشگاه است، دارد و درام عاشقانه‌ای بین این دو نفر در «بی‌نشان» در جریان است.

بی نشان

واشقانی پیش از این سابقه بازی در سریال‌های مختلف تلویزیون را داشته و «بی‌نشان» دومین همکاری وی با راما قویدل پس از «دیوار شیشه‌ای» است.

«نیلوفر پارسا» حضور در تلویزیون را با بازی در یک اپیزود از «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» تجربه کرد و سپس با بازی در نقش بیتا در «آوای باران» شناخته شد. «برنا»، «از یاد رفته‌ها» و «بهترین نقش زندگی» از جمله دیگر آثار این بازیگر است.

بیشتر بخوانید:

تصاویری کمتر دیده شده از «بیتای» آوای باران

مصاحبه اختصاصی آی فیلم 2 با «مجید واشقانی» بازیگر سریال «زیر پای مادر»

عکس منتشر شده از پشت صحنه سریال «از سرنوشت»

خاطرات بازیگر سریال «پایتخت» از عشق نافرجامش در اتوبوس!

م ا 

نظر شما
ارسال نظر