نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2604
-
الف
+

ناگفته های بازیگر «خواب و بیدار» از دشواری های کار در شرایط کرونایی

«مهدی فخیم زاده« که این روزها در سریال «اپیدمی» ایفای نقش می کند، از دشواری های کار در شرایط کرونا گفت.

به گزارش آی فیلم2، «مهدی فخیم زاده»بازیگر کهنه کار ایرانی که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را د رسریال های «فوق سری»، «حس سوم»، «خواب و بیدار»، «ولایت عشق»، «هم نفس»، «علی‌البدل»، «ساختمان 85»  «تکیه بر باد» مشاهده کردند در یک مصاحبه از دشواری های فعالیت در روزهای کرونایی سخن گفت.

فخیم زاده درباره ی فعالیت در روزهای دشوار کرونایی تاکید کرد: شرایط حال تجربه ای است که هیچ گاه تا به حال نداشتم. من در بمباران تهران در سال 1360 خورشیدی کار کردم آن موقع کارگردان هم بودم، تهیه کننده هم بودم. فلمی مثل «فرار» را کار کردیم اما این شرایط نبود. آژیر می کشیدند، یک گوشه فرار می کردیم و پناه می گرفتیم. بعد که بند می آمد ادامه کارمان را انجام می دادیم ولی حالا ترس پنهان و آشکار در همه ما به وجود آمده است.

وی افزود: خودم که کاری شروع نکردم. کارهایی هم پیشنهاد شد، اما نپذیرفتم و مطرح کردم که چگونه در این شرایط کار کنم. چندین کار هم برای بازی پیشنهاد شد که در نهایت «اپیدمی» را پسندیدم. می خواستم نپذیرم اما دیدم که همه عوامل جوان هستند و از تیمشان خوشم آمد و کار را پذیرفتم.

این کارگردان با اشاره به شرایط کار در این روزهای کرونایی یادآور شد: در مجموعه «اپیدمی» من و «سیامک اطلسی» همبازی هستیم. مدت ها بود همدیگر را ندیده بودیم و سر فلم «همسر» با همدیگر کار کرده بودیم. و در این کار همدیگر را دیدیم و مانده بودیم که چه کنیم و واقعا این ترس پنهان در همه لحظات است. خیلی از عوامل هم در حین کار کرونا گرفتند. به هر حال چیز عجیب غریبی است که امیدوارم بعدها خاطره شود.

بازیگر سریال «خواب و بیدار» عنوان کرد:  من در هر شرایطی کار کردم. اما این شرایط را تجربه نکرده بودم. از صبح که می رویم، مدام مراقبیم که کسی به ما دست نزند و ما هم به کسی دست نزنیم. البته من واکسن زدم اما خیلی از عوامل نزده اند. ضمن اینکه هیچ تضمینی نیست. از مرگ نمی ترسم، بیشتر از بستری شدن در شفاخانه ها می ترسم.

بیشتر بخوانید:

کارگردان سریال «خواب و بیدار»: کرکتر «ناتاشا» بر اساس یک دوسیه پولیسی واقعی خلق شده است

نقش متفاوت از بازیگر «خواب و بیدار» در سریال «اپیدمی»

م ا 

نظر شما
ارسال نظر