نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4731
-
الف
+

مروری بر کارنامه هنری «افسانه پاکرو» بازیگر سریال «تکیه بر باد»+تصاویر

در این گزارش با «افسانه پاکرو» بازیگر نقش «عاطفه» در سریال «تکیه بر باد» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «افسانه پاکرو» زاده ۴ ثور(اردیبهشت) ۱۳۶۲ هجری خورشیدی در تهران، هنرپیشه سینما، تلویزیون و تیاتر اهل ایران است.

وی فارغ التحصیل لیسانس رشته نقاشی از دانشگاه سوره می باشد که در کنار بازیگر نقاشی را حرفوی دنبال می کند.

افسانه پاکرو پس از گرفتن فوق دیپلوم به خاطر علاقه اش به بازیگری، در یک دوره از کورس های «حمید سمندریان» اشتراک نمود و در سال 1383 وقتی 21 ساله بود با فلم «محکومین بهشت» در کنار چهره هایی چون محمود عزیزی و مهدی میامی مقابل کمره رفت.

یک سال بعد از ورود به عرصه بازیگری، در سال 1384 بازی در تلویزیون را با سریال «پیدا و پنهان» به کارگردانی «حجت قاسم ‌زاده اصل» آغاز کرد و سپس همین سال با فلم «رویای خیس» به کارگردانی «پوران درخشنده» در کنار محمدرضا غفاری به شهرت رسید.

وی دهه 80 را با فلم ها و سریال های متعدد پشت سر گذاشت اما در سال 1391 با نقش آفرینی در سریال «تکیه بر باد» که هم اکنون از شبکه آی فیلم2 در حال نشر است به شهرت بسیاری دست یافت.

افسانه پاکرو در پیوند با نقش «عاطفه» در این سریال چنین گفته است: ما از اين دست قصه‌ها در سريال‌ها زياد داشته‌ايم اما باورپذيری نقش خيلي مهم است؛ برخی میگويند لج مردم را درآورده‌ام، اما اين در حالی است كه آنها با من همراه شدند زمانی كه فهميدند فريب خورده‌ام.

به علاوه، این هنرمند بازی در فلم  های «چشم» (1389)، «شبکه» (1390)، «یادگاری» (1393)، «دو عروس» (1394) و «بهشت گمشده» (1398) و هم چنین سریال های «رسم عاشقی» (1384) و «در مسیر زاینده رود» (1389) را در کارنامه‌ هنری خود به ثبت رسانده است.

دانلود سریال «تکیه بر باد»

ع ا

نظر شما
ارسال نظر