نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2431
-
الف
+

همدلی ایران و افغانستان، سوژه یک سریال شد+فلم

سریال «هم سایه» به کارگردانی «محمد حسین غضنفری» با نگاه متفاوت به مهاجران افغانستانی در حال ساخت است.

به گزارش آی فیلم2، اولین آنونس مجموعه تلویزیونی «هم سایه» به کارگردانی «محمد حسین غضنفری» و تهیه‌کنندگی «علی پور کیانی» رونمایی و منتشر شد.

سریال «هم سایه» یک ملودرام عاشقانه است که سعی می‌کند از زندگی و دغدغه‌های مهاجرین افغانستانی در ایران و همزیستی دو ملت بگوید.

فلمبرداری این سریال در تهران بر اساس فلمنامه‌ای نوشته «تهمینه بهرام علیان» و «ارسلان امیری»، در ۳۵ قسمت همچنان ادامه دارد. 

پیام دهکردی، شقایق فراهانی، مجید مظفری، فرید سجادی حسینی، مائده طهماسبی، آزاده سیفی، امیراحمد قزوینی، محیا دهقانی، شیدا خلیق، مهران رجبی، مریم کاظمی، جلال فاطمی، ناصر سجادی حسینی، شیرین ضابطیان و… از جمله بازیگران مجموعه تلویزیونی «هم سایه» هستند. 

نام اولیه‌ این سریال «نیمروز تا تهران» بود و چندی بعد به «شرق بهشت» تغییر نام داد. برای بار سوم نام این سریال تغییر کرد و سرانجام تحت عنوان «هم‌سایه» از صدا و سیمای ایران نشرخواهد شد.  

«علی پورکیانی» تهیه‌کننده سریال همسایه در گفت و گو با تسنیم اظهار داشت: این سریال ملودرام عاشقانه‌ای که تفاوت‌هایی با دیگر آثار ساخته شده در این ژانر دارد. 

پورکیانی

«محمدحسین غضنفری» کارگردان این مجموعه تلویزیونی نیز درباره حال و هوای ساختِ این سریال عنوان کرد: به طورکل در این سریال سعی کرده‌ایم نگاه ایرانی‌ها به مهاجرینی که وارد ایران می‌شوند خصوصاً افغانستانی ها را عوض کنیم. هیچ فرقی میان افغانستانی‌ها و ایرانی‌ها وجود ندارد؛ همین نکته را بتوانیم در این سریال جا بیندازیم بسیار حائز اهمیت است.

غضنفری

او درباره موضوع و جزئیاتی از داستانِ سریال، تصریح کرد: موضوع سریال «هم‌سایه» درباره افغانستانی‌هایی است که در تهران زندگی می‌کنند و روابطشان و عشق‌هایشان و هرآنچه که ما ایرانی‌ها داریم آن‌ها هم دارند. این نگاهِ ما قصه "هم‌سایه" را متمایز کرده است. ما بازیگران خوبی داریم که شناخته شده‌اند. بسیار زیبا بازی کردند؛ بچه‌های تیاتر هستند، سال‌ها زحمت کشیدند و شاید مردم این‌ها را نشناسند. 

بیشتر بخوانید:

بازیگر «پایتخت 4»: حضور در قاب تلویزیون در جذب مخاطب و معرفی یک بازیگر تاثیر زیادی دارد

چرا بازیگر نقش «روشنا» در سریال «همبازی» دری صحبت نمی کند؟

«پیام دهکردی»: در برابر کادر صحی موظفیم

م ا 

نظر شما
ارسال نظر