نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1306
-
الف
+

واکنش «فرهاد جم » به شایعه اعتیادش

«فرهاد جم» بازیگر سریال های آی فیلم2 درپیوند با شایعه ای عجیب پیرامون خود صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «فرهاد جم» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با حضور در یک برنامه تلویزیونی در خصوص عجیب ترین شایعه ای که در مورد خود شنیده توضیحاتی ارائه داد.

وی درپیوند با این موضوع گفت: من سال 1390 بیماری دیابتی گرفتم و وزن زیادی را از دست دادم در جریان یکی از برنامه هایی که اجرا می کردم از سوال یک تماشاگر شوکه شدم.

بازیگر «ستایش» ادامه داد:  آن زمان مسابقه «از کی بپرسم» را اجرا می‌کردم. چند نفر از تماشاگران گفتند ما شنیده‌ایم شما معتاد شدید!

فرهاد جم در پایان با اشاره به مرگ «علی سلیمانی» بازیگر ایرانی  بر اثر ابتلا به کرونا، گفت:خیلی‌ها را مثل علی به همین راحتی از دست دادیم، نمی‌دانم چه طور می‌شود جایشان را پر کرد. آدم وقتی این خبرها را می‌خواند غم بزرگی در شانه‌هایش احساس می‌کند و می پرسد که خدایا می‌توان ادامه داد؟

«فرهاد جم» بازیگر سینما، تیاتر و تلویزیون، گرداننده و نویسنده ایرانی، متولد سال ۱۳۴۵ در تهران است.

وی فعالیت در تیاتر را به صورت حرفه‌ای از سال ۱۳۷۰ و همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۷۳ با فلم «راه افتخار» به کارگردانی «داریوش فرهنگ» آغاز کرده است. وی در همان سال نقش کوتاهی نیز در فلم «پری» به کارگردانی داریوش مهرجویی ایفا نمود.

هرچند «فرهاد جم» سال 1373 با ایفای نقش در فلم سینمایی «پری» به کارگردانی «داریوش مهرجویی» پیش از تلویزیون در سینما حضور پیدا کرد ولی اولین تصویری که مخاطبان عمومی از او دیدند در نقش علی در سریال «همسران» به کارگردانی «بیژن بیرنگ» بود. سریالی که به یکباره آقای جم را تبدیل به یک بازیگر جوان بسیار محبوب کرد.

«ستایش3»، «همسران» ، «ماه و پلنگ» و «آسمان من» از جمله سریال هایی است که با بازی «فرهاد جم» از شبکه آی فیلم2 نشر شده است.

م ا

نظر شما
ارسال نظر