نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1811
-
الف
+

امروز در «وارش» می بینید؛ کشته شدن «ملنگ» و سوختن «تراب» در آتش خشم «یوسف»

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت نهم سریال «وارش» را تماشا می کنید.

در قسمت های پیشین سریال «وارش» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، مشاهده کردید؛ «ملنگ» از دوستان قدیمی «یارولی» که برای کار و تامین معاش زندگی به شمال ایران آمده است به سمت «تراب» جذب می شود. در این میان موسی که از اعضای فامیل «تراب» است به صور مخفیانه و به دور از چشم  او  قاچاق چوب انجام می دهد و هنگامی که «ملنگ» از راز او باخبر می شود به ناچار او را شریک خود می کند اما «کامران شایلو» مامور امنیتی منطقه که از جیره خواران «تراب» است از موضوع اطلاع پیدا می کند و ماجرا را به گوش «تراب» می رساند. از سوی دیگر موسی به خاطر ترسش راز قتل«یارمحمد» را برای «ملنگ» فاش می کند.

امروز در قسمت هشتم سریال «وارش» می بینید؛ «تراب» که به شدت از «ملنگ» عصبانی است می خواهد تا از او انتقام بگیرد از این رو به همراه اطرافیانش شبانه او را غافلگیر می کند و موسی برای جبران خیانتش در اوج عصبانیت با ضربات چاقو «ملنگ» را لت و کوب می کند از سوی دیگر «یوسف» که به صورت اتفاقی در آن محل حضور دارد شاهد قتل ملنگ است و ماجرای کشته شدن پدرش را می فهمد؛ ماموران پولیس یوسف را به عنوان شاهد با خود می برند اما با ترساندن وی مانع آشکار شدن قتل «ملنگ» می شوند؛ از سوی دیگر «یوسف» از «تراب» کینه به دل می گیرد و به خاطر مزاحمت های مکرر وی برای مادرش «وارش» به دنبال تلافی است و ...

به گزارش آی فیلم 2، «وارش» به کارگردانی «احمد کاوری» و به نویسندگی «جابر قاسمعلی»، تولید سال 1398 خورشیدی است.

داستان سریال از زمان حکومت شاهنشاهی در ایران روایت می شود و قصه ای پرفراز و نشیب را به تصویر می‌کشد که در ادامه به عصر حاضر نیز می‌رسد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: یارمحمد برای فرار از خشکسالی به شمال ایران می‌رود تا ماهیگیری را پیشه کند. او که نمی‌داند ماهیگیری آن منطقه در سلطه شخصی به نام تراب است، به دریا می‌زند و مقابل تراب می‌ایستد و ...

بهنام تشکر، الهام طهموری، نسرین بابایی، علیرضا کمالی، علیرضا جلالی‌تبار، هدایت هاشمی، امیررضا دلاوری، رحیم نوروزی، رامین راستاد، داریوش کاردان، سهیلا رضوی، شهرام قائدی، محمدامین امینی، فرخ نعمتی، فریبا طالبی، برزو ارجمند، قربان نجفی، افشین سنگ‌چاپ، کوروش سلیمانی، حدیثه تهرانی، نیلوفر شهیدی، علی سلیمانی، مهدی امینی‌خواه، مینا نوروزی و ساناز سماواتی در این سریال به نقش آفرینی پرداخته اند.

سریال «وارش» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

دانلود سریال «وارش»

 م ا 

نظر شما
ارسال نظر