نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3902
-
الف
+

سرنوشت نامعلوم «یار محمد» سریال «وارش» +ویدیو

سرنوشت «یارمحمد» سریال «وارش» در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا کمالی» بازیگر نقش «یارمحمد» در سریال در حال نشر «وارش» از شبکه آی فیلم 2 در قسمت‌های ابتدایی این مجموعه شخصیت اصلی و محوری داستان بود اما نقش او حذف شد.

کمالی

البته حذف این شخصیت از سریال با ابهاماتی همراه است زیرا به طور واضح نشان داده نشد که او مرده است. همین هم باعث شده برخی حدس‌هایی بزنند مبنی بر این‌که یارمحمد هنوز زنده است.

یارمحمد و همسرش طوبی به دلیل شرایط سخت زندگی از سیستان راهی گیلان می شوند البته آن طور که «فریبا طالبی» بازیگر نقش «طوبی» در یک مصاحبه  توضیح داده ابتدا قرار بود سریال وارش از سیستان شروع شود و ما شاهد سفر آنها تا گیلان باشیم اما سریال در زمان نشر از هنگامی شروع شد که این زوج به گیلان رسیدند.

کمالی

یارمحمد با تراب درگیر می‌شود. از سویی زلزله‌ای رخ می‌دهد که به مرگ طوبی منجر می‌شود. یارمحمد در ادامه با «وارش» ازدواج می‌کند اما خودش به طرز مرموزی مفقود می‌شود و همه گمان می‌کنند او کشته یا غرق شده است.

پیدا شدن قایق یارمحمد و یک دستمال خونی نشانه‌ای از مرگ یارمحمد است اما جنازه او پیدا نمی‌شود. برخی بینندگان سریال با توجه به همین موضوع حدس می‌زنند یارمحمد زنده باشد.

اگر یارمحمد زنده باشد در این مدت یا باید در جایی محبوس باشد که در این صورت تراب او را زندانی کرده است تا هم از این مرد انتقام بگیرد و هم بتواند به خواسته اش که ازدواج با وارش است برسد اما زندانی کردن مردی قوی هیکل برای سال‌های طولانی کمی بعید و دور از ذهن به نظر می‌رسد.

احتمال دیگر این است که یارمحمد حافظه خود را از دست داده یا دچار معلولیت جسمانی شده باشد و به این دلایل در این سال‌ها که فرزندانش یوسف و جاوید بزرگ شده‌اند نزد خانواده اش برگردد.
 
از طرفی احتمال دارد وقایع غافلگیرکننده سریال در جاهای دیگر باشد و یارمحمد جانش را از دست داده باشد اما جسد او در داستان به دلیل ایجاد تعلیق پیدا نشده باشد.
 
برای فهمیدن این رازها فعلا باید منتظر بود و ادامه سریال را دید.

کمالی

گفتنی است سریال «وارش» هر روز ساعت 19:00 به وقت کابل و تهران و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه جهانی آی فیلم 2 نشر می شود.

«علیرضا کمالی» که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های «انقلاب زیبا»، «نفس»، «لحظه گرگ و میش»، «نردبام آسمان»، «شوق پرواز»، «راز ققنوس» و فلم «ملک سلیمان»شاهد بودند؛ متولد 27  ثور(اردیبهشت) سال 1359  فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشگاه تهران می باشد و بازیگری را با تیاتر شروع کرده است.

کمالی

وی در سال 1382 وقتی 23 ساله بود به عنوان دستیار کارگردان در سریال «شیخ بهایی» شهرام اسدی به صورت جدی وارد کار شد و همین سال اولین بار در سریال «ثارالله»  بازی کرد.

بعد از تجربه ناموفق در سریال ثارالله 5 سال منتظر ماند تا در سال 1387 با فلم سینمایی «ملک سلیمان» توانست استعداد خود را به نمایش بگذارد و بازی وی در این فلم مورد تحسین منتقدان قرار گرفت.

کمالی

شروع شهرت آقای کمالی از سال 1393 با سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی «بهرنگ توفیقی» شروع شد سپس با سریال «نفس» سال 95 به اوج رسید.

کمالیکمالی

این هنرمند ایرانی همچنین در سریال های سریال های «احضار»، «لحظه گرگ و میش»، «قلب یخی»، «نردبام آسمان»، «شوق پرواز»، «راز ققنوس»، «نرگس» ،«آنها» و فلم های«جنگ کودکانه»، «چشمهایت راببند»، «سفر»، «گلوگاه شیطان »، «عقاب صحرا»، «هاری»، «خانه ای در خیابان چهل و یکم »، «شاه‌کش»، «سمفونی نهم »، «هفت و نيم» و «شب، داخلی، دیوار» حضور داشته و بازی های متفاوتی را به نمایش گذاشته است.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر