نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3108
-
الف
+

«جوانی»؛ فلم سینمایی پنج شنبه این هفته آی فیلم2

فلم سینمایی «جوانی» پنجشنبه این هفته از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «جوانی» فلمی به کارگردانی و نویسندگی «مجید قاری زاده» محصول سال ۱۳۷۷ در جدول نشرات پنج شنبه 11سنبله(شهریور) شبکه جهانی آی فیلم2 قرار گرفت.

فیلم جوانی

در خلاصه داستان این فلم آمده است: امیر با هنرنمایی «ابوالفضل پورعرب» به همراه دوستان خود نوید و عظیم به کارهای خلاف اشتغال دارد. او در پی دزدیدن کیف الهام که دانشجوی رشته فلمسازی است با او آشنا می شود. شهاب از دوستان امیر که رئیس یکی از باندهای قاچاق است به دنبال عدم همکاری امیر، در پی یک توطئه او را به پولیس معرفی می کند. امیر پس از دستگیری بدنبال همکاری اش با پولیس در شناسایی عوامل توزیع مواد مخدر از جمله شهاب از محبس آزاد می شود. الهام به دنبال ساخت فلم خود و در پی یافتن شخصیت اصلی فلم که شباهت زیادی به امیر دارد با او رابطه برقرار کرده و ...

فیلم جوانی

«ابوالفضل پورعرب»، «رضا رویگری»، «پژمان بازغی»، «ساناز سماواتی»، «صدیقه کیانفر»، «پیمانه طهماسبی»، «فرشاد رحمانی»، «رضا توکلی»، «منصور والامقام»، «رضا مرادی»، «عبدالرضا آشتیانی»، «مراد یوسفی»، «زهرا مرتضوی»، «بهزاد رحیم‌خانی» و «حمید صالحی» در این فلم به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

بر اساس این گزارش، فلم سینمایی «جوانی» پنج شنبه 11 سنبله(شهریور) ساعت 16:00 به وقت کابل و تهران و 16:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر