نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2739
-
الف
+

علت کم کاری بازیگر سریال «در قلب من» از زبان خودش

«رزیتا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه پیرامون علت کم‌ کاری خود در عرصه بازیگری طی چند سال اخیر سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «رزیتا غفاری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 هنرنمایی وی را در سریال های  «در پناه تو»، «در قلب من»، «روشن تر از خاموشی»، «یکی مثل من»، «تبریز در مه»، «فصل زرد»، «هنگامه» و «عمارت فرنگی» مشاهده کرده اند؛ در یک مصاحبه پیرامون علت کم‌کاری خود در عرصه بازیگری طی چند سال اخیر سخن گفت.

بانو غفاری درباره فعالیت این روز‌های خود در عرصه بازیگری گفت: مصروف بازی در سریال تاریخی جذابی هستم که در اصفهان مراحل فلمبرداری آن ادامه دارد. کارگردان این مجموعه «محمدرضا ممتاز» است که تا یک ماه آینده تصویربرداری آن تمام می‌شود. هنوز نمی‌توانم در مورد داستان و نقش خودم در این مجموعه حرفی بزنم، اما فلمنامه و نقش خودم را دوست دارم و امیدوارم زمان نشر مورد توجه مردم هم قرار بگیرد.

بازیگر سریال «در قلب من» درباره علت کم‌کاری خود در عرصه بازیگری طی چند سال گذشته بیان کرد: در یک سال اخیر و با وجود شیوع ویروس کرونا مدام مصروف کار کردن هستم و خوشحالم موقعیت مناسبی برای من رخ داد که بتوانم بعد از چهار پنج سال دوباره بازی کنم. در آن بازه زمانی چهار پنج ساله پیشنهاد فلم و سریال خوب کم بود و گاهی پیشنهادی نداشتم و ترجیح دادم به هر قیمتی کار نکنم و صبر داشته باشم تا با فلمنامه و تیم بازیگران حرفوی و خوب به این عرصه برگردم.

او در همین راستا عنوان کرد: پیش از فعالیت مداوم در یک سال اخیر؛ یک سریال ۵۲ قسمتی هم کارگردانی کردم و همچنین در چند تله فلم هم بازی کردم. مجموعه تلویزیونی «کلبه‌ای در مه» شروع فعالیت جدی‌تر من بود که خوشبختانه از طرف مخاطب هم مورد استقبال قرار گرفت.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «عمارت فرنگی» با اشاره به سختی کار هنرمندان در شرایط کرونایی اظهار کرد: این روز‌ها با شیوع گسترده کرونا  تاکید زیادی بر رعایت پروتکل‌های صحی می‌شود که طبیعی است رعایت کردن این‌ اصول برای صحت همه الزامی است و شکی در این قضیه نیست. اما کار برای هنرمندان و به خصوص بازیگران در این وضعیت سخت و رعایت این موارد نشدنی است و به همین علت نیاز هنرمندان و بازیگران به واکسینه شدن ضروری است.

این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به استرس بازیگران در زمان فلمبرداری عنوان کرد: در دوران پاندمی کرونا بیش از هر زمانی مردم احتیاج به فلم و سریال دارند تا اوقات خود را زمانی که بیشتر در خانه هستند پر کنند. این وظیفه بر عهده بازیگران و هنرمندانی است که با نگرانی و استرس زیادی به این خواسته پاسخ می‌دهند. اولین و مهمترین روش پیشگیری از این بیماری زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی است که عملا این امکان برای بازیگران غیرممکن است و زمان گریم و بازی نمی‌توان از ماسک استفاده و فاصله را رعایت کرد.

«رزیتا غفاری» خاطرنشان کرد: قطعا به عنوان بازیگر دوست دارم در این عرصه فعالیت داشته باشم و در صورتی که فلمنامه و نقش پیشنهادی مناسبی داشته باشم بازیگری را ادامه خواهم داد و البته امیدوارم شرایط فعالیت در عرصه بازیگری با واکسیناسیون مناسب‌تر شود.

در پیوند با این خبر بخوانید:

«رزیتا غفاری»: مرحوم «فریده صابری» به معنای واقعی برایم مادری کردند/روی انتخاب نقش هایم حساسیت دارم

«رزیتا غفاری»با یک نقش متفاوت به قاب تلویزیون بازمی گردد

«رزیتا غفاری» از «در پناه تو» تا «تبریز در مه» +تصاویر

تصاویر بازیگری که با «در قلب من» در قلب ها ماندگار شد

م ا 

نظر شما
ارسال نظر